مدیران خودروعصر اعتبار

دولت دوازدهم تسهیلات ارزان‌قیمت برای ساخت مسکن خیرساز فراهم کند

عصر ساختمان- مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان گفت: دولت دوازدهم باید شرایط ارایه تسهیلات ارزان‌قیمت به منظور ساخت مسکن خیرساز برای اقشار کم‌درآمد و نیازمندان را فراهم کند.

دولت دوازدهم تسهیلات ارزان‌قیمت برای ساخت مسکن خیرساز فراهم کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، حسین هوشنگ  افزود: مسکن خیرساز برای اقشار کم‌درآمد و نیازمندانی ساخته می شود که توان پرداخت تسهیلات گران قیمت را ندارند و دولت دوازدهم باید برای این چالش بزرگ چاره ای بیندیشد.
    وی بیان داشت: تا کنون ساخت مسکن خیرساز در طرح مسکن مهر قرار داشته است و متقاضیان از تسهیلات ارزان‌قیمت استفاده می کردند اما برای ساخت واحد مسکونی جدید در شهرها دیگر تسهیلات ارزان‌قیمت ارایه نمی شود.
    مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان گفت: انجمن خیران مسکن ساز استان از سال 88 و با شروع فعالیت، بیش از یک هزار و 100 واحد مسکونی ساخته که حدود 900 واحد آن تحویل شده است.
    وی ادامه داد: 200 واحد دیگر در دست اقدام است که 150 واحد تا پایان سال 96 تحویل جامعه هدف می شود و 50 واحد مسکونی باقی مانده در سال 97 تحویل داده خواهد شد.
    وی تصریح کرد: این 200 واحد شامل 100 واحد در شهرستان گرمسار و 100 واحد در شهرستان دامغان است که 100 واحد شهرستان دامغان تکمیل شده است و تا 2 ماه آینده تحویل داده می شود و 50 واحد مسکونی گرمسار تا سه ماه آینده و بقیه در سال 97 تحویل داده خواهد شد.
    هوشنگ، هدف انجمن خیران مسکن ساز را اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک های مردمی و خیران برای ساخت و تامین مسکن مناسب عنوان کرد و افزود: در این راه دستگاه های اجرایی مانند مسکن و شهرسازی، شهرداری، شرکت آب و برق می توانند کمک‌رسان باشند.
    مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان یادآور شد: این انجمن در استان زیر مجموعه انجمن خیران مسکن ساز ایران، وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) است و در راستای اهداف حساب 100 امام (ره) برای تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و نیازمند با هدف اشاعه فرهنگ مشارکت و جلب کمک های مردمی و خیرین فعالیت می کند.
    از سال 1387 تاکنون ساخت 30 هزار واحد مسکونی در کشور توسط این انجمن عملیاتی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار