مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل اداره راه و شهرسازی تهران خبر داد

بسته شدن پرونده مسکن مهر تهران تا شهریور ۹۵

عصر ساختمان:مدیرکل اداره راه و شهرسازی تهران ضمن اعلام عمده مشکلات سایت مسکن مهر استان از تکمیل پرونده مسکن مهر تهران تا پایان شهریورماه سال ۹۵ خبر داد.

بسته شدن پرونده مسکن مهر تهران تا شهریور ۹۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از مهر، به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریبرز واحدی درخصوص عمده مشکلات سایت مسکن مهر استان تهران اعلام کرد: مواردی چون عدم تحویل سایت‌های مسکن مهر از سوی شهرداری‌ها علی‌رغم مصوبات شورای مسکن و پیگیری‌های متعدد انجام شده، سوء مدیریت تعاونی‌های مسکن مهر در اتمام برخی پروژه‌ها و تکمیل محوطه‌سازی‌ها و نیز عدم انجام و تکمیل آسانسور پروژه‌ها و یا عدم دریافت گواهی استاندارد آسانسورها، عدم انجام و تکمیل خدمات روبنایی مسکن مهر از سوی دستگاه‌های ذیربط به علت عدم وجود اعتبار، عدم تکمیل و احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب و همچنین طولانی شدن روند ارائه تسهیلات متمم 30 میلیون تومانی مسکن مهر از جمله این مشکلات به شمار می‌روند.

    واحدی در ادامه فقدان کمیته‌ای متشکل از وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، وزارت اطلاعات و قوه قضائیه جهت بررسی و تصمیم‌گیری سریع مشکلات مربوط به مسکن مهر از جمله تبانی‌های انجام شده از سوی تعاونی‌ها و پیمانکاران را نیز به عنوان یکی دیگر از مشکلات اصلی سایت مسکن مهر تهران اعلام کرد.

    مدیرکل اداره راه و شهرسازی تهران همچنین در ادامه سخنانش تعداد کل واحدهای مسکن مهر استان تهران را 106 هزار و 804 واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون 91 هزار و 508 واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و درمقابل 15 هزار و 296 واحد باقیمانده است که قرار است ساخت آن‌ها در 6 ماهه اول سال 95 پایان یافته و به مالکان تحویل داده شود.

    این مقام مسئول در ادامه اضافه کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی تهران تا پایان امسال از چهار کلانتری و یک مدرسه در شهرستان‌های رباط‌کریم، پاکدشت، پیشوا و اسلامشهر بهره‌برداری خواهد کرد.

    واحدی در پایان گفت: با توجه به اینکه در نظر است برخی از پروژه‌های فاقد متقاضی در قالب شیوه‌نامه سازمان ملی و زمین و مسکن تعیین تکلیف و احتمالا به شرکت‌ها واگذار شود و برخی پروژه‌های خودمالک نیز که پرداخت تسهیلات آنها صورت نپذیرفته از سامانه حذف شود لذا تعداد قراردادها احتمالا کاهش خواهند یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی