مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل ۲۰۰ خانه بازسازی شده به سیل زدگان منطقه سنگان

عصر ساختمان- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت ۲۰۰ خانه بازسازی شده توسط این آستان به سیل زدگان منطقه سنگان شهرستان خواف واقع در جنوب خراسان رضوی داده شد.

تحویل ۲۰۰ خانه بازسازی شده به سیل زدگان منطقه سنگان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا, آستان قدس رضوی روز جمعه به نقل از مصطفی خاکسار قهرودی گزارش داد: پس از وقوع حادثه سیل پارسال و تخریب منازل مردم در سنگان معاونت امداد مستضعفان با همکاری لشکر عملیاتی مردمی پایه پنج نصر عملیات بازسازی منازل مسکونی را آغاز کرد.
    وی ادامه داد: بخش نخست کمکها بسته ‌های معیشتی و ضروری مردم و بخش دوم آن شناسایی منازل آسیب دیده و آغاز عملیات بازسازی بود.
    او گفت: در موضوع محرومیت زدایی و حادثه سیل سنگان خواف نخستین ارگانی که حضور پیدا کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی بود که به مردم کمک شایانی کردند.
    وی افزود: سپاه گزارش میزان خسارات را در اختیار معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی قرار داد و به واسطه همین شناسایی‌ اعتباری از سوی آستان برای کمک به آسیب دیدگان معین و براساس اولویت بندی برای بازسازی منازل آسیب دیده تعلق گرفت.
    دی ماه پارسال منطقه سنگان خواف در پی بارش باران شدید دچار سیل و آبگرفتگی شد. مرکز شهرستان 122 هزار نفری خواف در فاصله 267 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد. خواف مرکب از چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی 96 روستا دارد. 65 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی