مدیران خودروعصر اعتبار

در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب شد

تدقیق محدوده بافت‌فرسوده شهر رشت

عصر ساختمان- دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به استاندار گیلان، ضمن ارائه اسناد و مدارک مربوط به تدقیق محدوده بافت فرسوده شهر، مصوبه شورا را با پیوست اسناد و مدارک جهت اجرا، ابلاغ کرد.

تدقیق محدوده بافت‌فرسوده شهر رشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی در نامه‌ای به محمدعلی نجفی استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان، مصوبه شورا را با موضوع تدقیق محدوده بافت‌فرسوده شهر رشت، ابلاغ کرد.

    در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری  ایران به استاندار گیلان آمده است: با اعمال اختیار مصوبه 1388.11.19 شورای‌عالی و در اجرای بند (5) ماده (4) قانون تاسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (42) آیین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرح‌های توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب 78.10.12 هیات‌محترم وزیران به پیوست دو سری اسناد و مدارک مربوط به تدقیق محدوده بافت فرسوده شهر رشت که در تاریخ 1395.10.3 در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گیلان به تصویب رسیده است جهت اجرا، ابلاغ می‌شود.

    دستور فرمایید مراتب به شهرداری مربوطه و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط ابلاغ و مراقبت شود تا شهرداری با مراعات کامل جنبه‌های فنی، ضوابط و مقررات مربوطه و نیز همکاری موثر با شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های مزبور، موجبات اهداف موردنظر فراهم شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی