مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان:

نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر بدون سند غیرقانونی است

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان با اشاره به نقل و انتقالات انجام شده برای بیش از ۵۰ درصد از واحدهای این شرکت گفت: این اقدامات بدون مجوز راه و شهرسازی غیرقانونی است.

نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر بدون سند غیرقانونی است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، حبیب افشاریان، با اشاره به صدور 2 هزار و 700 سند اعیانی برای واحدهای شرکت تعاونی مسکن شهر زنجان اظهار کرد: از این مجموع نقل و انتقال سند یک‌هزار و 250 واحد با طی مراحل اداری به پایان رسیده است.

    وی دلیل عدم مراجعه مالکان دیگر واحدهای مسکن مهر زنجان را برای انتقال سند، عدم توان مالی و یا عدم احساس نیاز برای انتقال سند به هر دلیل اعلام کرد و افزود:‌ عدم اعمال معافیت‌های اعلامی با وجود تبلیغات انجام شده، هم مشکلات را افزایش یافته است.

    مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد نقل و انتقال واحدهای مسکن مهر فاقد سند مالکیت گفت: این اقدامات به صورت غیرقانونی انجام می‌شود.

    افشاریان با اذعان به نقل و انتقالات انجام شده برای بیش از 50 درصد از واحدهای شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان یادآور شد، این اقدامات غیرقانونی است، مگر اینکه با مجوز راه و شهرسازی انجام شود.

    وی با اشاره به تجمع تعدادی از ساکنان مجتمع 3 گلشهر زنجان در مقابل شرکت ادامه داد: این تجمع به دلیل ارائه بدهی‌های ناشی از نقل و انتقال سند به نام مالکان انجام شده بود.

    مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن مهر زنجان تاکید کرد: اعضای مسکن مهر برای تصفیه نهایی و دریافت سند باید بدهی‌های اعلامی را پرداخت کنند.

    افشاریان با تاکید بر قانع نشدن تجمع کنندگان به مانند دیگر موارد افزود: اعضا معمولا از توضیحات ارائه شده راضی نمی‌شوند، ولی شرکت چاره‌ای ندارد چرا که معافیت‌های اعلامی در مورد واحدهای مسکن مهر عملیاتی نشده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو