مدیران خودروعصر اعتبار

پس از۱۰ سال انتظار

شروع عملیات قطعه ۵ آزاد راه هشترود - مراغه به طول ۶ کیلومتر

عصر ساختمان- مجری و مسئول آزاد راه های شمالغرب کشور گفت : پس از۱۰ سال انتظار و آرزوی مردم شهر هشترود با شروع عملیات قطعه ۵ آزاد راه هشترود مراغه بطول ۶ کیلومتر محقق شد.

شروع عملیات قطعه ۵ آزاد راه هشترود - مراغه به طول ۶ کیلومتر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، اروجعلی علیزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه بررسی و هماهنگی برای اجرای پروژه عملیات ورود و خروج ازشهر هشترود به آزاد راه تبریز - زنجان و هشترود - مراغه افزود : این شرکت در حال تملک، کارشناسی و رضایت جلب صاحبان زمین های اشخاص است. با شروع قطعه 5 آزاد راه هشترود - مراغه به طول 6 کیلومتر که از روستای پوستین دوز عبور می کند فاصله هشترود تا آزاد راه تبریز زنجان را 10 کیلومتر کوتاه تر می کند.

    علیزاده افزود : این مسیر 6 کیلومتری دارای بلوار، دو باند رفت و دو باند برگشت و تقاطع می باشد که با هزینه ای بالغ بر 310 میلیارد ریال شروع خواهد شد.

    رفع مشکلات راه های روستایی هشترود ضروری است

    سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت نیز بر رفع مشکلات راه های روستایی علی الخصوص راه های روستایی صعب العبور تاکید کرد و گفت: متاسفانه ورودی و میدان های مناسبی برای شهر هشترود وجود ندارد که باید در زمینه شهرداری و اداره راه و شهرسازی تلاش کنند.

    امینی همچنین خواستار تجهیز ماشین آلات سنگین راهداری هشترود شد.

    انتقاد از وضعیت نامناسب جاده هشترود - مراغه

    حسن مستفید فرماندار هشترود هم از وضع بد جاده هشترود مراغه گفت و افزود : متاسفانه وضع این جاده بسیار بد است و باید هرچه زودتر تا شروع فصل سرما این جاده روکش آسفالت شود.

    شاهرخ اسدالهی دادستان هشترود هم از وحود چاله های موجود در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) اظهار گله مندی نمود و افزود: در این مسیر حدفاصل زنجان تا هشترود وضعیت جاده مناسب نیست. اکثر فوتی ها و تصادفی ها در این مسیر براثر وجود همین چاله هاست.

    اسدالهی گفت : در هفته گذشته دو نفر فوتی تصادفی در این محور بر اثر وجود چاله بوده که راننده می خواست این چاله را رد کند اما متاسفانه چپ شده بود و فوت کرده بود.

    اسدالهی در ادامه رفع موانع موجود در این محور را ضروری دانست و گفت : وجود چاله های بی شمار در این محورها، موجب معذب شدن مسافران و گردشگران و همچنین بروز برخی خطرات شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو