مدیران خودروعصر اعتبار

۱۰ هزار واحد مسکن مهر در کرمان در دست ساخت است

عصر ساختمان:مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: عملیات ساختمانی ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در استان با متوسط پیشرفت ۸۰ درصد در دست انجام است.

۱۰ هزار واحد مسکن مهر در کرمان در دست ساخت است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علی حاجی زاده اظهار کرد: سرعت بخشیدن به آماده سازی شهرک های مسکن مهر توسط اتحادیه تعاونی های مسکن مهر، ضروری است.
    وی در حاشیه بازدید مدیرکل راه وشهرسازی از تعاونی های مسکن مهر کرمان افزود: لازم است همزمان شرکت های تعاونی مسکن مهر و انبوه سازان نسبت به تکمیل عملیات محوطه سازی، خرید و نصب انشعابات و اجرا و تکمیل آسانسور و اخذ گواهی استاندارد اقدام کنند.
    وی گفت: در غیر این صورت طبق بخشنامه های اخیر وزارت راه و شهرسازی، امکان فروش اقساطی تسهیلات مهیا نمی شود.
    این مسئول در اداره کل راه و شهرسازی کرمان بیان کرد: تکمیل عملیات و آماده سازی شهرک های مسکن مهر بر عهده اتحادیه تعاونی های مسکن مهر کارمندان، اتحادیه تعاونی های مسکن مهر کارگران و اتحادیه تعاونی های مسکن مهر مشاغل آزاد است.
    وی افزود: این تعاونی ها در شهرستان کرمان باید عملیات آماده سازی را تکمیل کنند.
    وی گفت: اگر تعاونی هایی وجود دارند که هنوز سهم آورده خود را پرداخت نکرده اند، باید بسرعت با مساعدت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این موضوع را تعیین تکلیف و سهم آورده تعاونی را به طور کامل اخذ و نسبت به تکمیل عملیات آماده سازی که مورد پیگیری مردم است، اقدام کنند.
    حاجی زاده افزود: سایت مسکن مهر شهرک مطهری شهرستان کرمان در دو بخش است که یک بخش آن، 90 درصد پیشرفت دارد اما در بخش دیگر که عملیات آسفالت انجام نشده، کار بر عهده اتحادیه تعاونی های مسکن مهر مشاغل آزاد است که باید سریع اقدام کنند.
    وی تصریح کرد: در سایت مسکن مهر شهرستان زرند عملیات آماده سازی مربوط به تعدادی از تعاونی هایی است که در این منطقه مستقر هستند و باید هرچه سریع تر عملیات آماده سازی را تکمیل کنند.
    وی گفت: در شهرستان سیرجان نیز عملیات آماده سازی بر عهدهی شهرداری نجف شهر است که فعالیت خوبی انجام داده و درصد ناچیزی از عملیات باقی مانده که تقاضا داریم سریع تر کار را انجام دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی