مدیران خودروعصر اعتبار

گردشگری را در اولویت قرار دهید

عصر ساختمان- سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی قرار گرفتن موضوع گردشگری به عنوان اولویت کاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را دارای دستاوردهایی گسترده در بستر همکاری های فرابخشی عنوان کرد.

گردشگری را در اولویت قرار دهید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،   میرهادی قره سید رومیانی  در دیدار با «احسان خزاعی»، معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، «محمدرضا پاکروان» مشاور رییس این سازمان و همکاران همراه گفت: با اولویت قرار گرفتن صنعت گردشگری در راس امور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ می توان ارائه و معرفی ظرفیت های متنوع فرهنگی، طبیعی، معنوی، دینی، اسلامی و ایرانی کشور را در گستره ای وسیع سبب شد.

    وی افزود: دارا بودن فصول مشترک کاری و ظرفیت های همکاری متنوع با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بستری مساعد به شمار می آید که با پیوند مستحکم آن با حوزه گردشگری می توان دستاوردهای بسیاری را در این حوزه رقم زد.

    رومیانی با اشاره به اینکه نیاز است تفاهم نامه منعقد شده پیشین میان دو سازمان به روزرسانی شود؛ تاکید کرد: در بازبینی پیش رو تمرکز بر سرفصل های بازاریابی و تبلیغات گردشگری، بهره مندی هر بیشتر از برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای خارج از کشور در کنار فرصت های موجود در دو بخش میراث فرهنگی و صنایع دستی لحاظ خواهد شد.

    سرپرست معاونت گردشگری برگزاری دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آذرماه سال جاری را فرصتی مغتنم برای ارتباط هر چه بیشتر و اطلاع رسانی درباره نیازهای حوزه گردشگری عنوان کرد که بهره مندی از این رویداد در دستور کار قرار گرفته است.

    همچنین در این نشست «احسان خزاعی»، معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی  نیز گفت: ما آمادگی کامل داریم تا با بهره مندی از ظرفیت ها و بسترهای همکاری مشترک؛ نقش فرابخشی خود را در توسعه صنعت گردشگری کشور ایفا نماییم.

    وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی دارای 85 دفتر نمایندگی در 63 کشور جهان است؛ یادآور شد: هر یک از مراکز مذکور فرصتی مغتنم به شمار می آیند تا با تعریف طرح و پروژه های مشترک در حوزه گردشگری بتوان بیشترین تاثیرگذاری را در جذب مخاطب و گردشگران به همراه داشت.

    خزاعی با تاکید بر نیاز به تقویت محتوای اقلام تبلیغاتی منطبق با معیارهای حوزه گردشگری گفت: چنانچه کمیت و کیفیت ابزارهای تبلیغاتی شامل کتابچه، بروشور، فیلم های اطلاع رسانی و همچنین صنایع دستی کشورمان در دفاتر نمایندگی، نمایشگاه ها و رویدادهای خارج از کشور غنی تر باشند؛ امکان ارتباط قوی تر با مخاطب  و تبدیل آنها به گردشگران ورودی وجود دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی