مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری اولین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان

عصر ساختمان- اولین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی سرامیک (CeramTech) کشور از ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه همزمان با چهارمین کنگره کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال کشور در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

برگزاری اولین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، همزمانی این دو رویداد و حضور کارشناسان صنعت سرامیک دنیا از جمله اساتید دانشگاه بولونیا، مرکز تحقیقات سرامیک بولونیا و تنی چند از متخصصین حرفه ای صنعت کاشی و سرامیک کشور از جمله اساتید انجمن سرامیک ایران، بار علمی و تحقیقاتی این نمایشگاه را قوت داده و ابعاد تخصصی ویژه ای به این نمایشگاه خواهد بخشید.

    کنگره کاشی، سرامیک و چاپ دیجیتال کشور در سه دوره گذشته در تهران برگزار شده و امسال برای اولین بار میزبانی خود را به اصفهان سپرده است؛ نخستین میزبانی اصفهان از این رویداد که مهم ترین رویداد کشور در صنعت کاشی و سرامیک محسوب می شود، و همچنین رایزنی های انجام شده برای برگزاری همزمان این رویداد با اولین نمایشگاه تکنولوژی سرامیک کشور در اصفهان،فرصت بسیار قابل توجهی است که پس از ماه ها هماهنگی و مذاکره برای شهر اصفهان حاصل شده است.

    دیگر نکته حائز اهمیت در برگزاری این نمایشگاه این است که نمایشگاه سرامتک بر تکنولوژی حوزه سرامیک تمرکز داشته و با نمایشگاه کاشی و سرامیک که در سال های گذشته در اصفهان برگزار می شد، متفاوت است. در واقع در این رویداد، تکنولوژی و مواد اولیه که خوراک اولیه کارخانه های کاشی و سرامیک است، عرضه و معرفی می شود و نه محصولات آن ها؛

    هدف مهم برپایی این نمایشگاه، انتقال علم، تکنولوژی و فناوری این حوزه است؛ از این رو نمایندگان کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و اسپانیا به عنوان کشورهای مهم و تأثیرگذار این صنعت، در این نمایشگاه حضور مستقیم دارند. همچنین حضور بیش از 40 واحد تولیدی موفق کاشی و سرامیک کشور، این نمایشگاه را به رویدادی اثرگذار تبدیل خواهد کرد که پیش بینی می شود میزبان تعداد زیادی از متخصصین و صنعتگران سراسر کشور باشد.

    با توجه به تعدد برندهای کاشی و سرامیک و کارخانجات مطرح این حوزه در دو استان یزد و اصفهان و همجواری این دو استان، نیاز به برگزاری این نمایشگاه به شدت احساس می شود.

    متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به آدرس www.ceramtech.ir مراجعه کرده و یا با شماره های  32606604 031 و 09134632316 تماس حاصل کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار