مدیران خودروعصر اعتبار

مهرآبادی خبر داد:

تکمیل طرح‌های مسکن مهر طبق دستور رئیس‌جمهوری تا پایان سال جاری

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: طرح‌های مسکن‌مهر در سراسر کشور مطابق دستور رئیس جمهوری، تا پایان سال جاری تکمیل و بر اساس اولویت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

تکمیل طرح‌های مسکن مهر طبق دستور رئیس‌جمهوری تا پایان سال جاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در فرمانداری شهرستان آستارا افزود: بخش عمده مشکلات ما در مسکن مهر، مربوط به طرح هایی است که توسط تعاونی‌ها و به خصوص در حوزه مشاغل آزاد اجرا شده است.

    وی بیان کرد: در طرح‌هایی که بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه احداث می‌شود، با مشکلات کمتری مواجه هستیم و مشکلات تعاونی‌ها را در استان‌ها دسته‌بندی کرده‌ایم و درباره حدود 50 هزار واحد مشکل دار، در روزهای آینده تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد.

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‌مهر به ایرنا گفت: وجود مشکل در احداث 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر دور از انتظار نیست اما عزم دولت، برطرف کردن مشکلات و تسریع اجرای طرح‌هاست.

    مهرآبادی با اشاره به اینکه رسیدگی به تخلفات مسکن مهر از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تحویل زمین برای ساخت، پیگیری تسهیلات بانکی و افزایش وام از 200به 400میلیون ریال توسط وزارت راه و شهرسازی طی 2 سال گذشته انجام شده است.

    وی با بیان اینکه حدود 400واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی بالای 80درصد در آستارا آماده واگذاری است، اظهار کرد: باید کارگروه پیگیری مشکلات مسکن مهر این شهرستان تشکیل شود تا در کنار هیات تسویه، متقاضیان واقعی شناسایی شده و واحدهای خود را تحویل بگیرند.

    وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی آمادگی کمک مالی برای تکمیل مسکن مهر را دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان مهرماه طرح های مسکن مهر استان اردبیل خاتمه می یابد و 2 روز دیگر جشن اختتامیه طرح های مسکن مهر در استان یزد برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی