مدیران خودروعصر اعتبار

قالیباف در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

فروشگاه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر واگذار شد

عصر ساختمان- شهردار تهران گفت: فروشگاه شهروند و شهرآفتاب بر اساس مصوبه شورای شهر تهران به بانک شهر واگذار شد.

فروشگاه شهروند و شهر آفتاب به بانک شهر واگذار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در مراسم بهره برداری از بزرگراه شهید حسین همدانی و تونل شهدای غزه که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری فروشگاه شهروند و شهرآفتاب به بانک شهر اظهار داشت: این دو مجموعه بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به بانک شهر واگذار شد.

    وی با بیان اینکه فاز دوم باغ پرندگان هفته ی آینده افتتاح می شود، افزود: باغ پرندگان 7 هکتار مساحت دارد و کل باغ با تور پوشانده شده است.

    شهردار تهران به هزینه 750 میلیارد تومانی برای افتتاح تونل شهدای غزه و بزرگراه شهید همدانی اشاره کرد و گفت: این بزرگراه مسیرهای حرکتی شمال به جنوب و حتی مسیرهای حرکتی را به جاده مخصوص هم متصل می کند.

    قالیباف با بیان اینکه قرارگاه قائم ارتش جمهوری اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء ساخت این پروژه عظیم را بر عهده داشته اند، تصریح کرد: از ویژگی مهم این پروژه این است که پیوست های اجتماعی و محیط زیستی در آن رعایت شده است.

    وی ادامه داد: تونل شهدای غزه و بزرگراه شهید حسین همدانی از پارک جنگلی چیتگر عبور کرده و برای ساخت آن حتی یک درخت هم قطع نشده است.

    شهردار تهران یادآور شد: آب بندی کامل تونل شهدای غزه انجام شده و هیچگونه مشکلی هم در خصوص ریزش آب در این تونل نخواهیم داشت.

    قالیباف به پروژه هایی که در هفته های آینده افتتاح می شود اشاره کرد و گفت: ایستگاه فرودگاه امام خمینی(ره) از خط 8  مترو تهران هفته آینده افتتاح می شود.

    وی اضافه کرد: هم اکنون خط 6 مترو تهران بیش از 95 درصد پیشرفت داشته است اما اگر نتوانیم به صورت کامل آن را تا پایان این دوره مدیریت شهری به اتمام برسانیم تا  2 تا 3 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

    شهردار تهران با اشاره به افتتاح پروژه های فرهنگی در شهر تهران افزود: دو موزه مشاهیر و خوشنویسی واقع در منطقه 12 به زودی افتتاح خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار