مدیران خودروعصر اعتبار

افزایش قیمت، هدیه برجام به مسکن

عصر ساختمان:یک کارشناس اقتصادی گفت: با افزایش تقاضا نقدینگی فراوانی در اختیار دولت قرار می‌گیرد که با اختصاص وام مسکن تقاضای خرید بالا می‌رود.

افزایش قیمت، هدیه برجام به مسکن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر بهرویان کارشناس مسکن گفت: احرای برجام قطعا بر بازار مسکن تأثیرگذار خواهد بود زیرا زمانی که نقدینگی در اختیار دولت قرار بگیرد می‌تواند وام‌هایی برای ساخت و ساز به مردم بدهد.

    وی عنوان کرد: زمانی که وام مناسبی که بتواند قیمت بالایی از مسکن را تأمین کند در اختیار مردم قرار بگیرد موجب افزایش رقابت‌پذیری و در نتجه افزایش قیمت خواهد شد بنابراین افزایش تقاضا 100 درصد بر افزایش قیمت تأثیرگذار است.

    این کارشناس اظهار داشت: اگر مردم مطمئن شوند که اجرای برجام به خوبی پیش می‌رود سرمایه‌های خود را به بخش مسکن سوق خواهند داد و این امر نیز بر افزایش تقاضا تأثیرگذار است.

    بهرویان تصریح کرد: در حال حاضر افزایش قیمت مسکن تا حدودی مشاهده می‌شود اما افزایش چشمگیری آن از اردیبهشت ماه یا خرداد سال آینده آغاز خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی