مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه املاک اصفهان اعلام کرد :

بازار مسکن اصفهان هم‌چنان در انتظار شکست "رکود"

عصر ساختمان : رئیس اتحادیه املاک اصفهان گفت: در بهترین شرایط برای خرید بازار مسکن قرار داریم و بهترین زمان برای خرید و برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن است و وارد شدن در بازار مسکن سبب ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را در پی دارد.

بازار مسکن اصفهان هم‌چنان در انتظار شکست "رکود"
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، رسول جهانگیری درباره شرایط بیکاری کارگران ساختمانی در دوران پساتحریم اظهار داشت: بسیاری از مباحث تحریم‌ها در نهایت به تصمیم‌های کلان سیاستمداران اقتصادی بازمی‌گردد که چه برنامه‌هایی را در این زمینه در نظر بگیرند و به‌طور قطع می‌توانند زیرساخت‌های اقتصادی را فراهم کنند و با برداشته‌شدن تحریم‌ها اگر برنامه‌ریزی و زیرساخت‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف صورت گیرد می‌تواند تأثیرگذار باشد.

    وی افزود: اگر در گردشگری زیرساخت‌های اقتصادی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کنیم، به‌طور قطع می‌تواند در مسئله کاهش بیکاری تأثیرگذار باشد و ما اگر زیرساخت‌ها را در بحث مسکن برای سرمایه‌گذاران فراهم کنیم، می‌تواند در مباحث کاهش بیکاری در مسکن تأثیرگذار باشد ولی این مسئله به تصمیم‌های دولت‌مردان ما وابسته است تا زمینه‌های کاهش نرخ بیکاری فراهم شود.

    رئیس اتحادیه املاک اصفهان درباره شرایط بازار مسکن در دوران پساتحریم و کاهش رکود این بازار خاطرنشان کرد: دوران سینوسی رکود چندین ساله بازار مسکن بیش از سال‌های گذشته شده و مردم در هاله‌ای از ابهام قرار داشتند تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشند که این شرایط ابهام برای مردم به پایان رسیده است.

    وی تصریح کرد: دوران پساتحریم سر رسید و متقاضیان خرید و سرمایه‌گذاری بازار مسکن بدانند که در بهترین شرایط برای خرید بازار مسکن قرار داریم و بهترین زمان برای خرید و برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن است و وارد شدن در بازار مسکن سبب ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری را در پی دارد.

    جهانگیری بیان کرد: مردم به آنچه چشم‌به‌راهش بودند، رسیدند و الان می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند و به طور قطع فاصله میان عرضه و تقاضا بازار مسکن وجود دارد و جذابیت بازار مسکن به قوت خود باقی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو