مدیران خودروعصر اعتبار

سرمایه گذاری ۳۹ میلیون یورویی برای راه اندازی کارخانه سنگ در چابهار

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت تجارت تات مَکُّران روز چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی کارخانه تولید انواع سنگ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارخانه با ۲ خط تولید گرانیت و مرمریت در زمینی به مساحت ۹ هکتار، زیربنای ۳۰ هزار مترمربع سوله و انبار مسقف، هفت هزار مترمربع ساختمان و تجهیزات جانبی راه اندازی خواهد شد.

سرمایه گذاری ۳۹ میلیون یورویی برای راه اندازی کارخانه سنگ در چابهار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل از راهنمای سفر من ؛ مدیرعامل شرکت تجارت تات مَکُّران روز چهارشنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی کارخانه تولید انواع سنگ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کارخانه با 2 خط تولید گرانیت و مرمریت در زمینی به مساحت 9 هکتار، زیربنای 30 هزار مترمربع سوله و انبار مسقف، هفت هزار مترمربع ساختمان و تجهیزات جانبی راه اندازی خواهد شد.
    سپنتا دانشمند افزود: فاینانس کننده ( تامین منابع مالی طرح های تولیدی توسط موسسات مالی نظیر بانک هاست) این کارخانه شرکت ساچه ایتالیا است و در مدت 24 ماه این کارخانه به مرحله تولید و راه اندازی می رسد.
    و با بیان اینکه با راه اندازی فاز نخست این کارخانه زمینه اشتغال 125 نفر به صورت مستقیم و 250 نفر به صورت غیر مستقیم فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: بعد از راه اندازی کامل برای بیش از 200 نفر به صوت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
    وی ادامه داد: این کارخانه با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون مترمربع سنگ با هدف بازارهای صادراتی به کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای میانه، روسیه، حاشیه اقیانوس هند و اروپا آغاز به کار می کند.
    مدیرعامل شرکت تجارت تات مَکُّران تصریح کرد: این کارخانه با تکنولوژی سال 2016 و با استفاده از ماشین آلات روز دنیا به ارزش 20 میلیون یورو فاینانس در محدوده منطقه آزاد چابهار ساخته می شود.
    دانشمند افزود: چهار اره برش در قسمت سنگ مرمریت و2 ماشین سیم برش در قسمت تولید سنگ های گرانیت استفاده خواهد شد.
    وی افزود: مواد اولیه کارخانه تولید سنگ ساختمانی از تولید داخل و کشورهای هند، برزیل و اسپانیا تامین می شود.
    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود سه هزار شرکت سرمایه گذاری در این سازمان به ثبت رسیده که نقش مهمی در توسعه و ایجاد اشتغال دارند.
    عبدالرحیم کردی افزود: هیات مدیره و مدیران سازمان منطقه آزاد از هرگونه سرمایه گذاری در این منطقه استقبال می کنند و نهایت همکاری را با فعالان اقتصادی و صاحبان شرکت ها خواهند داشت.
    وی گفت: منطقه آزاد چابهار در 9 پیکره در سال 1373 با مصوبه مجلس شورای اسلامی همزمان با کیش و قشم در زمینی به مساحت 14 هزار هکتار فعالیت خود را آغاز کرده است.
    به گزارش راهنمای سفر من به نقل از ایرنا، کلنگ زنی کارخانه تولیدی انواع سنگ ساختمانی با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمد اسلامی معاون وزیر دفاع، ایرج تاج الدین رئیس دبیر خانه توسعه سواحل مکران انجام شد.
    چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار