مدیران خودروعصر اعتبار

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به آلمان

دیدار آخوندی با وزرای دارایی، اقتصاد و امورخارجه آلمان

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی به منظور ملاقات با وزرای دارایی، اقتصاد و امورخارجه آلمان در سفری چهار روزه، وارد آن کشور شده است.

دیدار آخوندی با وزرای دارایی، اقتصاد و امورخارجه آلمان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان»به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در راس هیاتی به آلمان سفر کرده است تا در این سفر که از روز گذشته 4 مردادماه آغاز شده و تا 7 مردادماه به طول می‌انجامد، با وزرای دارایی، اقتصاد و امورخارجه آلمان دیدار و گفتگو کند.

    در این سفر، شرکت در نشست کارشناسی بنادر و دریانوردی برای مذاکرات کارشناسی نهایی‌سازی موافقتنامه، نشست تخصصی با طرف آلمانی و نمایندگان شرکت‌های ایرباس هلی‌کوپتری در بخش اورژانس‌هوایی، شرکت در نشست مشترک در بخش‌های حمل و نقل ریلی و دریایی به منظور معرفی پروژه‌های مشمول سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌های مذکور دو کشور ایران و آلمان در حضور وزارای دو کشور (عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و وزیر دارایی و اقتصاد آلمان) از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

    گفتنی است در این سفر علاوه بر نمایندگانی از مجموعه وزارت راه و شهرسازی، نمایندگانی از ارگان‌های مختلف، آخوندی وزیر راه و شهرسازی کشورمان را همراهی می‌کنند.

    فرج‌الله رجبی عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اصغر فخریه‌کاشان قائم‌مقام وزیر در امور بین‌الملل و تامین‌مالی، مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل، سعید محمدزاده معاون وزیر و رئیس شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، محمد سعیدنژاد معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از مجموعه وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی را در این سفر همراهی می‌کنند.

    سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محسن مجدی‌کیا رئیس امور توافق‌های بین‌المللی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری، سیدعلی بنی‌هاشمی مدیرعامل بخش حمل و نقل ریلی مپنا و رضا جواهری معاون بازاریابی و فروش بخش حمل و نقل ریلی شرکت مپنا از سایر ارگان‌ها در سفر وزیر راه و شهرسازی، این مقام را همراهی می‌کنند.

    گفتنی است در این سفر، علاوه بر مقامات فوق، بابک احمدی‌ناقدی معاون امور ناوگان شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علیرضا نصرآبادی مدیرکل تدارکات شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، خسرو سرایی مدیرکل تعرفه‌ها و توافقنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی، تیمور بشیرگنبدی مدیرکل دفتر توسعه امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی، صادق صادق‌پور اقدام دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی، حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی