مدیران خودروعصر اعتبار

معاون بازرگانی شرکت سهند افشان آذر در گفت و گو با عصر ساختمان:

سختی شیرین پسا تحریم در راه است

عصر ساختمان- در دوران تحریم با وجود مشکلات در نقل وانتقال وجوه قراردادها و عدم پذیرش برخی موانع توسط مشتریان فراملی، شرکت سهند عمده فعالیت تجاری خود را معطوف به صادرات محصولاتش کرد و با صادرات و حضور در ۸ کشور از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا توانسته است چندسال پیاپی عنوان صادرکننده نمونه را از آن خود کند.

سختی شیرین پسا تحریم در راه است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷:۰۰

    علی ارفعیان، معاون بازرگانی و مشاور کسب و کار شرکت سهند افشان آذر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر ساختمان »با تاکید بر این که لغو تحریم ها و ایجاد بستر بازارهای باز ، برای بازار کشور بسیار اثر بخش خواهد بود، گفت: اکنون که درهای ورود صنایع و بنگاه های اقتصادی به کشور گشوده شده است صنایع و بنگاه های اقتصادی ما نیز باید روش خود را تغییر دهند واگر به همان عادات کسب و کار گذشته عمل کنند، آینده روشنی نخواهند داشت.
    وی ادامه داد: بر هیچ کس پنهان نیست؛ ورود و گسترش فعالیت شرکت های خارجی در کشورمان قطعاَ بازار را تحت تاثیر قرار می دهد. سال ها بنگاه داری و کسب و کار سنتی بی برنامه و یا بد برنامه و همچنین عدم توجه به علوم روز کسب و کار به دلایل بی شمار و همچنین نبود آمادگی برای ورود به عرصه نوین کسب و کار، دوران پیش رو را برای صنایع پر چالش خواهد کرد
    معاون بازرگانی و مشاور کسب و کار شرکت سهند افشان آذر افزود: در دوران تحریم با وجود مشکلات در نقل وانتقال وجوه قراردادها و عدم پذیرش  برخی موانع توسط مشتریان فراملی، شرکت سهند عمده فعالیت تجاری خود را معطوف به صادرات محصولاتش کرد و با صادرات و حضور در 8 کشور از قاره های آسیا، اروپا و آفریقا توانسته است چندسال پیاپی  عنوان صادرکننده نمونه را از آن خود کند.
    وی با اشاره به این که  تدوین طرح توسعه صادرات  این شرکت اظهار داشت: این طرح به منظور پیشبرد برند ایرانی سهند و ایجاد سهم حضور مناسب در بازار هدف که گسترش سهم بازار را به همراه دارد ؛انجام شد.
    ارفعیان تصریح کرد: مدیران شرکت های تولیدی می توانند با تغییر رویکرد از تفکر فروش به تفکر بازاریابی و حرکت در مسیر بهبود مستمر در یک محیط رقابتی سالم به پیشبرد اهداف تجاری خود بیاندیشند.
    وی با بیان این مطلب افزود: شیر آلات بهداشتی سهند به واسطه داشتن سابقه ایی طولانی در این صنعت و بهره گیری از سیستم های نوین اجرایی و با استقرار سیستم مدیریت جامع کسب و کار در صدد افزایش مدت تضمین کیفیت کالا و خدماتش است.
    این مدیر با تجربه ، با بیان این که حفظ کیفیت یکی از اصلی ترین  مفروضات شرکت سهند بوده است ادامه داد: ما کیفیت و پاسخگویی به مشتریان را به هیچ بهایی نمی فروشیم، زیرا معتقدیم رضایت مصرف کننده ، حمایت او را از برندمان به همراه دارد.

    وی درپاسخ به این سوال که آیا حضور فیزیکی در کشورهای مختلف به منظور توسعه صادرات مفید و حائز اهمیت است؛گفت: طبق نظرات و تحلیل های دانش رفتار مصرف کننده حضور و مجاورت مستمر موجب ایجاد پنداشت مثبت و نیک از محصولات و خدمات می شود، لذا حضور در نمایشگاه های بین المللی و تمرکز بر مفروضات علم بازاریابی بین الملل و تدوین برنامه های راهبردی تبلیغات یکپارچه، همه و همه در دستور کار شرکت تولیدی شیر آلات بهداشتی سهند بوده و هست .
    وی همچنین متذکر شد: گسترش طولی و عرضی سبد محصولات، استقرار سیستم های چند گانه و یکپارچه کنترل کیفیت، استقرار سیستم های فروش آسان و آنلاین و بهره گیری از کارشناسان خبره در امر تولید و اجرا از مواردی است که در دستور کار تیم اجرایی شرکت سهند قرار دارد.
    همچنین گسترش خدمات مضاعف در امر خدمات و ضمانت پس از فروش، بهبود مستمر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان و ایجاد اتوماسیون روابط عمومی را می توان به موارد بالا افزود.
    ارفعیان در پایان بیان داشت: به منظور گسترش فعالیت در حوزه بازار ملی نیز شرکت تولیدی سهند افشان آذر برنامه هایی مدون و کارآمدی را به منظور جلب رضایت نمایندگان و عاملان فروش و مشتریان خود در دستور کار دار د و امیدوار است بیش از پیش رضایت آنها را در آلبوم افتخاراتش داشته باشد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار