مدیران خودروعصر اعتبار

اولویت‌های سرپرست معاونت گردشگری

عصر ساختمان- سرپرست معاونت گردشگری کشور با تاکید بر لزوم حمایت از بخش خصوصی گفت: تا زمانی که در این حوزه باشم بخش خصوصی به عنوان بازو و چشم سازمان خواهد بود.

اولویت‌های سرپرست معاونت گردشگری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، سید هادی قره رومیانی سرپرست جدید معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، درباره برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود در این حوزه  گفت: اهداف دولت در حوزه گردشگری با توجه به قوانین و مقررات و اسناد بالادستی مشخص است، چه من در این سمت بمانم یا خیر سازمان میراث فرهنگی شرح وظایفی را در حوزه گردشگری دارد که باید انجام شود سیستم های اداری قائم به شخص نیست پس باید همه وظایف خود را انجام دهیم.

    وی ادامه داد: باید دید چرا در حوزه گردشگری نتوانستیم به اهداف عالیه نظام دسترسی پیدا کنیم؟ اگر مشکلات در حوزه تقنینی است دولت پیگیر می‌شود که آن را قانونی حل کند اگر مشکل در اجراست حتما با توانمندی که در بدنه سازمان ایجاد می‌شود و توانایی که در مدیریت هست باید اهداف را به سمت جلو پیش برد. اقتصاد کشور با محوریت گردشگری توسعه می یابد افراد باید خود را با این روند تطبیق دهند چون اهداف بلند دولت رونق اقتصادی است و گردشگری می تواند این چرخ سنگین را به‌خوبی حرکت دهد.

    رومیانی بیان کرد: سیستم را باید طوری مدیریت کرد که ساماندهی در امور انجام شود. به نظرم اگر بتوانیم چارچوب خوبی را با تعامل بخش خصوصی برقرار و از مشارکت حداکثری آن‌ها استفاده کنیم، می‌توانیم گردشگری را اعتلا بدهیم. این در حقیقت تکلیف دولت است پس تا زمانی که در این حوزه باشم بخش خصوصی به عنوان بازو و چشم سازمان است و سیمرغ صنعت توریست با بال و بازوی بخش خصوصی اوج خواهد گرفت.

    رومیانی که معاون حقوقی سازمان میراث فرهنگی نیز هست گفت: به نظرم در گردشگری یکی از حوزه‌ها ساختار و ایجاد چارچوب است که به خوبی انجام نشده است. ما باید به عنوان تسهیل گر  در کنار سرمایه گذار قرار بگیریم و حامی بخش خصوصی چه در حوزه هتلها و یا حوزه های دیگر  باشیم و به آنها بگوییم که یار و یاور سرمایه گذار هستیم و میخواهیم این حوزه را به صورت ویژه هدایت کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی