مدیران خودروعصر اعتبار

محسنی بندپی:

افزون بر ۱۱هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی ساخته می شود

عصر ساختمان- رییس سازمان بهزیستی از ساخت افزون بر۱۱هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان این سازمان خبر داد و گفت: تا پایان سال ۹۸ این واحدها برای استفاده مددجویان زیرپوشش آماده می شود.

افزون بر ۱۱هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی ساخته می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از 9 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان گمیشان در شمال غرب استان گلستان اظهار کرد: یکی ازاولویت های بهزیستی برای ساخت مسکن، تحویل منازل به خانواده های دارای 2 معلول و بالاتر است.
    وی بیان کرد: تاکنون برای 2 هزار خانواده دارای 2 معلول مسکن ساخته و تحویل شده است که امیدواریم ساخت این خانه ها در کاهش دغدغه های آنان موثر بوده باشد.
    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‎ساز گلستان هم گفت: در مراسم متمرکز امروز 38 واحد مسکونی در گلستان بهره برداری و تحویل خانواده مددجویان بهزیستی دارای 2 معلول می شود.
    قربانعلی میر اظهار کرد: علاوه بر این، 42 واحد مسکونی دیگر هم برای مددجویان بهزیستی گلستان ساخته می شود که امیدواریم در آینده نزدیک این خانه ها هم تحویل شود.
    وی بیان کرد: هریک از واحد‎های مسکونی بهره برداری شده امروز درزمینی به وسعت 200 مترمربع دارای 68 متر مربع زیربنا است و تنها واحدهای مسکونی ویلایی کشور برای خانواده‎های دومعلول بهزیستی محسوب می‎شود.
    همچنین با حضور رییس سازمان بهزیستی 6 مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان های مختلف استان گلستان به بهره برداری رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی