مدیران خودروعصر اعتبار

تودیع و معارفه معاون گردشگری در غیاب رحمانی‌موحد

عصر ساختمان- مراسم تودیع و معارفه معاون گردشگری کشور بدون حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در غیاب معاون پیشین برگزار شد.

تودیع و معارفه معاون گردشگری در غیاب رحمانی‌موحد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، این مراسم در حالی پیش از ظهر یکشنبه (اول مردادماه) در محل معاونت گردشگری این سازمان برگزار شد که مرتضی رحمانی‌موحد ـ معاون پیشین گردشگری ـ که روز شنبه از سوی زهرا احمدی‌پور ـ رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ـ برکنار شد، در این مراسم غایب بود.

    همچنین احمدی‌پور نیز در این مراسم حضور نداشت.

    این مراسم بدون اطلاع قبلی معاونت گردشگری با حضور کرباسی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سوری، مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این سازمان و جمعی از مدیران کل معاونت گردشگری برگزار شد.

    در این مراسم حکم سرپرستی معاونت گردشگری که به امضای زهرا احمدی‌پور رسیده و روز 31 تیرماه رسما ابلاغ شد، به «میرهادی قره سید رومیانی» اعطا شد تا از این پس با حفظ سمت به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سرپرستی معاونت گردشگری را به عهده بگیرد.

    «قره‌سید رومیانی» پیش از این نماینده اسبق تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، سرپرست اداره‌کل حقوقی قوانین و تدوین شورای نگهبان، عضو اصلی محکمه حکمیت فدراسیون فوتبال ایران، معاون مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران و سرپرست امور بین‌الملل محاکم عمومی و انقلاب تهران بوده است.

    مرتضی رحمانی‌موحد ـ معاون پیشین گردشگری ـ که روز گذشته بدون اطلاع قبلی، حکم برکناری‌اش را دریافت کرد، همزمان با آغاز دولت یازدهم به عنوان معاون گردشگری وارد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی