مدیران خودروعصر اعتبار

حبیب زاده:

بیطرف و شریعتمداری به صورت رسمی اعلام انصراف نکردند/ ۷ نفر کاندیداهای شهرداری تهران در لیست نهایی باقی می‌مانند

عصر ساختمان- عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: بیطرف و شریعتمداری به صورت رسمی از حضور در لیست ۷ نفره شهرداری تهران اعلام انصراف نکردند، به همین دلیل در این لیست ۷ نفر باقی می‌مانند.

بیطرف و شریعتمداری به صورت رسمی اعلام انصراف نکردند/ ۷ نفر کاندیداهای شهرداری تهران در لیست نهایی باقی می‌مانند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، افشین حبیب‌زاده عضو منتخب پنجمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت نهایی شدن حضور بیطرف و شریعتمداری در لیست 7 نفری شهرداری تهران اظهار داشت: این دو نفر هنوز در خصوص خروج از لیست 7 نفره به صورت رسمی رفتن خود را اعلام نکردند.

    وی افزود: بدون شک تا زمانی که از سوی شریعتمداری و بیطرف موضوعی به ما ابلاغ نشود این افراد در لیست نهایی حضور خواهند داشت.

    عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به موضوع بی‌اطلاعی تعدادی از کاندیدها برای حضور در کاندیداتوری شهرداری تهران گفت: اسامی همه کسانی که توسط برخی از اعضای منتخب مطرح شده با مذاکره با خود این افراد بوده اما شاید عده ای از کاندیداها به صورت قطعی موافقت خود را برای حضور در لیست اعلام نکرده بودند.

    حبیب‌‌زاده ادامه داد: بدون تردید با تمام کاندیداها مذاکره شده و بعد اعضای منتخب نام آنها را در لیست مورد نظر مطرح کردند، به همین منظور شاید این کاندیدها به صورت علنی و با صراحت برای حضور در لیست اعلام موافقت نکرده باشند.

    وی تاکید کرد: هر یک از اعضای منتخب می‌توانستند به تشخیص خود 3 نفر کاندیدا را برای حضور در شهرداری تهران معرفی کنند، اگرچه این معرفی‌ها بر اساس شاخصه‌های تعریف شده صورت گرفته است.

    عضو منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: تمام کسانی که در لیست نهایی قرار گرفتند از همه شاخصه‌های تعریف شده ما برخوردار بودند، چرا که در غیر این صورت در لیست قرار نمی‌گرفتند.

    حبیب‌زاده با بیان اینکه ما از این 7 نفر کاندیداهای نهایی برنامه درخواست کرده‌ایم، گفت: چهارشنبه هفته جاری با کاندیداها در خصوص متن میثاق‌نامه و تفاهم‌نامه صحبت خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو