مدیران خودروعصر اعتبار

طاهری:

شهرجدید پرند به داد متقاضیان تعاونی‌ها رسید

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: شرکت عمران پرند به افرادی که در تعاونی‌ها ثبت نام کرده‌ و به مشکل برخورده‌اند، واحد فاقد متقاضی خود را واگذار می‌کند.

شهرجدید پرند به داد متقاضیان تعاونی‌ها رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، طاهری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به اینکه اکثر مشکلات تعاونی‌ها بر طرف شده، گفت: در صورتیکه اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در پرند نتوانسته اند با مدیران تعاونی ها‌ی به نتیجه برسند شرکت عمران این آمادگی را دارد که این افراد را برای واحد‌های فاقد متقاضی ثبت نام کند.

    وی در ادامه افزود: شرایط متقاضیان تعاونی‌ها همانند شرایط سایر متقاضیان است و هیچ مبلغ اضافی از این افراد دریافت نمی‌شود. لازم به ذکر است که  تا پایان سال واحد‌های این افراد، تحویل داده می‌شود.

    مدیر عامل شرکت عمران پرند تصریح کرد: تعاونی‌های مسکن مهر زیر نظر وزارت تعاون است و شرکت عمران تمامی تلاش خود را برای حل هرچه سریعتر مشکلات این تعاونی‌ها به کار گرفته و امیدوار هستیم این مشکلات بر طرف شود.

    طاهری تصریح کرد: در پی حل مشکلات مالی تعاونی‌های مسکن مهر هستیم که بتوانیم آورده متقاضیان را دریافت کنیم تا بتوانند از این واحد‌های فاقد متقاضی استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی