مدیران خودروعصر اعتبار

حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در ایرانشهر بر روی کانال قنات ساخته شده است

عصر ساختمان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۵۰۰ واحد مسکونی بر روی کانال ۲۰ قنات در ایرانشهر واقع در جنوب استان ساخته شده که این وضعیت با توجه به بارانهای رگباری در این منطقه خطر آفرین است.

حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در ایرانشهر بر روی کانال قنات ساخته شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی جمعه شب در جمع نماز گزاران مسجد جامع قصرقند اظهار داشت: مسئولان این شهرستان باید مراقبت کنند تا هیچ گونه واحد مسکونی بر روی کانال های قنات ساخته نشود.
    وی بیان کرد: توجه به مقصد شدن سیستان و بلوچستان برای گردشگری کشور و قصرقند با داشتن قنات ها و کشت زارهای برنج ظرفیت تبدیل به شهر توریست پذیر را دارد بنابراین از نگاه های کهنه و سنتی به سرمایه های این منطقه باید پرهیز شود.
    وی افزود: تغییر الگوی کشت به منظور اقتصادی کردن کشاورزی باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
    وی ادامه داد: به گفته فرماندار قصرقند یک سردخانه 100تنی توسط بخش خصوصی در این شهرستان در حال ساخت است که در صورت درخواست تسهیلات از این سرمایه گذار حمایت می کنیم.
    استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با وجود کمبود بودجه، دولت یازدهم با اختصاص بودجه به پروژه های بزرگ از جمله راه آهن، طرح توسعه بندر چابهار، خط انتقال گاز، آبیاری تحت فشار، باند دوم فرودگاه زاهدان، اکتشاف پهنه های معدنی، طرح تحول نظام سلامت و دیگر پروژه ها نشان داد که دولت نسبت به استان توجه خاصی دارد.
    هاشمی اظهار داشت: اعتبار آبرسانی به 261 روستای چابهار، کنارک و قصرقند تامین شده که از این تعداد 50 روستا در حوزه شهرستان قصرقند واقع شده است.
    وی افزود: زمانی توسعه حاصل می شود که کرامت انسان به رسمیت شمرده شود و شرطش قبول باور همه انسان هاست.
    وی بیان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقتصاد مقاومتی سخن می گویند بر پایه انسانیت، درون زا بودن و توجه به بعد برون گرایی است.
    وی تاکید کرد: در جامعه ای که مردمانش نسبت به سرنوشت خویش بی تفاوت باشند سعادت در آن جامعه محال است.
    استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مشارکت مردم در انتخابات نشان داد که جامعه ی ایرانی بر پایه اعتقاد و باورش نسبت به حق خویش موضع فعال دارد.
    شهرستان قصرقند با وسعت پنج هزار و 395 کیلومتر مربع و 61 هزار نفر جمعیت از سه بخش مرکزی، ساربوک و تلنگ و 6 دهستان هیت، هلونچکان، حمیری، شارک، تلنگ و ساربوک تشکیل شده است.
    شهرستان قصرقند در 570 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار