مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مشهد مطرح کرد:

گذر از هفت‌خان رستم برای دریافت وام مسکن

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد گفت: برای دریافت وام مسکن باید هفت‌خان رستم را پشت سر بگذاریم.

گذر از هفت‌خان رستم برای دریافت وام مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، صادق عابدزاده، بیان کرد: مردم برای دریافت این وام‌ها باید هفت‌خان رستم را بگذرانند و در نهایت هم تاکنون بخش عمده‌ای از متقاضیان وام مسکن نتوانسته‌اند وام دریافت کنند.

    وی با اشاره به وام‌های گذشته مسکن، اظهار کرد: دولت به دنبال کمک کردن به بخش مسکن است، اما برنامه‌ها صرفا در حد حرف زدن باقی می‌ماند و به مرحله عمل نمی‌رسد.

    رئیس اتحادیه صنف مشاوران معاملات املاک مشهد از پروسه طولانی و بروکراسی پیچیده دریافت وام از بانک مسکن خبرداد و افزود: مدارک افراد در این بانک توسط یک نفر تایید و توسط دیگری رد می‌شود و در نتیجه عملا بحث پرداخت وام اجرایی نمی‌شود.

    عابدزاده با بیان اینکه افراد بسیاری هستند که تلاش دارند تا پروسه دریافت وام مسکن ساده‌تر شود، تاکید کرد: برنامه پرداخت وام مسکن در مرحله عمل تاکنون نامناسب ارزیابی شده است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر کسانی که با این پروسه طولانی موفق به دریافت وام می‌شوند با افزایش قیمت مسکن روبه‌رو شده و در نتیجه این وام تاثیر خود را در کمک‌رسانی به مردم از دست می‌دهد.

    عابدزاده افزایش وام مسکن به مبلغ 170 میلیون تومان را نوید شرایط خوب دانست و گفت: امیدواریم برای دریافت این وام مردم مجبور به پشت سر گذاشتن پروسه طولانی مانند وام‌های قبلی نباشند و به سرعت برنامه این وام اجرایی شود.

    وی با بیان اینکه کمبود نقدینگی بزرگترین مشکل حال حاضر بازار مسکن است، عنوان کرد: با لغو تحریم‌ها نقدینگی وارد بازار می‌شود که امیدواریم به خروج بازار از رکود کمک کند.

    رئیس اتحادیه مشاوران معاملات املاک مسکن مشهد تاثیر لغو تحریم‌ها را در بازار مسکن در مدت طولانی‌تری نسبت به سایر بازارها ارزیابی کرد و ادامه داد: ورود سرمایه‌ها اعم از سرمایه‌های بلوکه شده ایران و حضور سرمایه‌گذاران خارجی کمک کننده بازار مسکن است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار