مدیران خودروعصر اعتبار

حسین‌زاده:

منتخبان شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران از آزادی عمل برخوردارند

عصر ساختمان- یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با تأکید بر ضرورت وجود برنامه مدون از سوی منتخبان شورای شهر پنجم برای حل مشکلات فعلی شهر تهران و تعامل و هماهنگی با شهردار منتخب پایتخت گفت که اعضای شورا در مورد انتخاب شهردار از بین منتخبان یا بیرون از این مجموعه از آزادی عمل برخوردارند.

منتخبان شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران از آزادی عمل برخوردارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایسنا، عبدالکریم حسین‌زاده اظهار کرد: تعدادی از افراد با عنوان اعضای منتخب شورای شهر تهران انتخاب شده‌اند که قاعدتاً‌ این افراد از آزادی عمل در انتخاب شهردار پایتخت هم برخوردار هستند، چه بخواهند این فرد را از درون مجموعه خود و چه بیرون این مجموعه انتخاب کنند و به نظر من پرداختن بیش از حد به این موضوع اصل مسأله را که باید شهردار کارآمد با شاخص‌ها و معیارهای قابل قبول انتخاب شود زیر سوال خواهد برد.

    نایب رئیس فراکسیون امید مجلس افزود: توصیه من این است که منتخبان شورای شهر پنجم با عقل جمعی خود شهردار کارآمد و موفقی را انتخاب کنند. چرا که پرداختن به این حواشی، آنها را از پرداختن به موضوع که سربلند شدن شورای یکدست و شهردار منتخبشان در این چهار سال است دور می‌کند و اهداف مهمتر را به حاشیه می‌برد.

    حسین‌زاده با اشاره به انتقادات اصلاح‌طلبان از عملکرد محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران یادآور شد: قاعدتاً مردم این موارد را مبنای قضاوت خود قرار خواهند داد و انتظار دارند شورای این دوره برنامه دقیقی برای مسائل مهم و اساسی شهر تهران داشته باشد؛ موضوعاتی از قبیل حمل‌ونقل، ترافیک، آلودگی، مسائل زیست محیطی، توسعه ناموزون، مدیریت بحران و مسائل دیگری که در سال‌های گذشته نقدهای شدیدی به آن وجود داشته است.

    این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: ما معتقدیم در فرصت پیش آمده مجموعه شورای شهر و شهردار منتخب باید با یک برنامه مدون با قابلیت اجرایی و تحقق‌پذیری بالا در راستای حل کردن این مسائل و برای حل مشکلات موجود حداکثر تعامل، هماهنگی و همکاری را داشته باشند تا چهار سال فعالیت شورای شهر پنجم، چهار سال مفیدی برای شهروندان تهرانی باشد.

    وی در پایان اظهار کرد: ما امیدواریم با ترکیب شورای شهر پنجم و به تبع آن انتخاب یک شهردار کارآمد شهر تهران که از مقیاس‌های انسانی، شهرسازی، انسان‌گرا و شهروندگرا دور شده به مسیر درست برگردد تا خواسته‌ها و مطالبات شهروندان را در زندگی ایمن‌تر، راحت‌تر و در دسترس‌تر مهیا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار