مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی:

۴۰۰ واحد مسکن مدد جویی در آذربایجان غربی احداث می شود

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) از احداث ۴۰۰ واحد مسکن مدد جویی در استان طی سالجاری خبر داد.

۴۰۰ واحد مسکن مدد جویی در آذربایجان غربی احداث می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر,عزیز سهندی  با بیان اینکه این واحدهای مسکونی با صرف اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان احداث می شود افزود: در حال حاضر این واحدهای مسکونی با زیربناهای متغیر 45 الی 90 متر مربع در حال احداث هستند و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

    وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر از مددجویان استان مسکن مناسب برای زندگی ندارند عنوان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در مدت سه سال تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام که مشکل مسکن دارند مشکلات آنها مرتفع می شود.

    وی گفت: در 10 سال گذشته بیش از 3 هزار مسکن روستایی با تسهیلات بانکی برای مددجویان فاقد مسکن در آذربایجان‌غربی احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

    مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی بیان کرد: برای احداث مساکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان، بنیاد مسکن و بانکهای عامل تعامل و همکاری خوبی را با کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی داشته‌اند.

    سهندی بیان کرد: در کنار ساخت خانه مدد جویی تعداد یکهزار و 700مورد تعمیرات اساسی برای مسکن نیازمندان انجام شده که برای اجرای این تعمیرات مبلغ 32 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

    در استان آذربایجان غربی 133هزار نفر با 68هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی