مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای عالی میراث فرهنگی:

هتلداری باید به سوی ارز محوری حرکت کند

عصر ساختمان- عضو شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری گفت: هتلداری سنتی موفق نیست لذا هتلهای کشور باید ارز محور شده و بازاریابی و تبلیغات را در اختیار داشته باشند تا توان رقابت پیدا کنند.

هتلداری باید به سوی ارز محوری حرکت کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا, غلام حیدر ابراهیم بای سلامی روز جمعه در مراسم افتتاح هتل شماره یک هما در مشهد افزود: توسعه اقامتگاه ها در شرایط فعلی بر اساس آمایش سرزمین انجام می شود و توزیع عدالت اقتصادی به صورت ویژه مورد توجه است.
    وی اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی در شرایط کنونی پیشران توسعه ملی در عرصه های مختلف است و تلاش می کند دارایی ها و املاک این سازمان در همه جا زنده شود.
    وی گفت: بازسازی و احیای هتل شماره یک هما در مشهد نیز در راستای برنامه ها و اهداف مزبور است که با تلاش دولت تدبیر و امید بعد از 13 سال توقف در کار خود به بهره برداری رسید.
    عضو شورای عالی میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری با بیان اینکه در بازسازی این هتل از توان داخلی و تکنولوژی روز جهان استفاده شده است افزود: از این پروژه می توان به عنوان پروژه نوین گردشگری کشور نام برد.
    وی اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری در دولت تدبیر و امید با قدرت بیشتر انجام شده و در این مسیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حمایت های بسیار انجام داده است.
    وی گفت: ایجاد هلدینگ جامع گردشگری باعث ایجاد همگرایی و هم افزایی بسیار مناسب و دستاوردهای ارزشمند شده که استراتژی توسعه را با استفاده از نیروهای دانش آموخته داخلی به همراه داشته است.
    ابراهیم بای سلامی افزود: طرحهای اجرایی در صنعت گردشگری مورد استقبال سرمایه گذاران خارجی نیز قرار گرفته و هم اکنون ساخت چندین هتل در سراسر کشور به صورت جدی دنبال می شود.
    مدیرکل هتل شماره یک هما در مشهد نیز گفت: این هتل در سال 1351 افتتاح شد و تا سال 1381 فعالیت داشت که فعالیت آن به دلیل مشکلاتی متوقف شد.
    فریدون موافق افزود: با همت سازمان تامین اجتماعی و حمایتهای دولت یازدهم روند بازسازی این هتل از سال 1393 آغاز شد و در بخش های مختلف آن از امکانات روز دنیا استفاده شده و در عین حال شکل سابق آن نیز حفظ شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو