مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

وزارت راه و شهرسازی قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد.

وزارت راه و شهرسازی قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از مهر، امیر امینی پیش از ظهر جمعه در نشست مشترک با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس و فرماندار بهار گفت: اتصال ریلی راه آهن شهر همدان به شبکه ریلی کشور انجام  شد.

    امینی عنوان کرد: هفته گذشته اولین مسافران قطار از همدان به مشهد الرضا رسیدند و از این پس به صورت مشخص حرکت قطار از همدان انجام خواهد شد.

    وی گفت: علیرغم محدودیت های مالی دولت در سال های گذشته پروژه های مهمی را تکمیل و مورد بهره برداری قرار داده که به طور میانگین سالانه بیش از 11 هزار میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

    امینی ادامه داد:عملکرد منابع عمومی دولت درسال 94 برابر 1500میلیارد تومان بود که این رقم درسال 95 به رقم 10 هزار و 200 میلیارد تومان رسید که نشان دهنده افزایش سرمایه‌گذاری‌های دولت با وجود کاهش درآمد است.

    امینی یادآور شد: بر اساس توافق صورت گرفته در بحث توزیع قیر رایگان بین شهرداری ها و ادارات راه و شهرسازی مشکلی نداریم و هر مقدار قیر لازم باشد بصورت رایگان در اختیار شهرداران قرار خواهیم داد.

    نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز بر توسعه حمل و نقل ریلی تاکید کرد و گفت: توسعه راه آهن باعث استفاده مردم از حمل و نقل ریلی به صورت کم هزینه و راحت می شود و افزایش کارایی را به همراه خواهد داشت.

    محمدعلی پورمختار افزود: ادامه راه چهاربانده کبودراهنگ به شیرین سو و قیدار به طول 14 کیلومتر اجرایی نشده که با تخصیص اعتبار 3 میلیارد تومانی تا نیمه های سال بعد به اتمام خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی