مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین وضعیت مسکن مهر شهر جدید پردیس:

اعلام برنامه زمانبندی تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ شهر جدید پردیس

عصر ساختمان- طی گزارش ارائه شده از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس برنامه زمانبندی تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ اعلام شد.

اعلام برنامه زمانبندی تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ شهر جدید پردیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  برنامه زمانبندی تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای 5، 8، 9 و 11 اعلام و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

    براساس این برنامه، زمان افتتاح واحدهای فاز 5 در هفته سوم و چهارم مردادماه، فاز 8 هفته اول مرداد تا پایان شهریورماه، فاز 9 در هفته دوم مردادماه و فاز 11 در هفته اول تا چهارم مردادماه اعلام شده است.

    پیش از این محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم افتتاح 650 واحد مسکونی مسکن مهر محله مهران واقع در فاز 5 شهر جدید پردیس اعلام کرده بود: خوشبختانه طی 4 ماه اخیر شاهد 4 مرحله افتتاح بودیم که طی این مراسم‌ها موفق به تحویل بیش از 5 هزارو 700 واحد به متقاضیان شدیم. به بیانی دیگر می‌توانیم بگوییم که در این مدت برای بیش از 20 هزار نفر سرپناه ایجاد کردیم.

    نریمان در ادامه با بیان اینکه واحدهای مذکور از نظر ساخت و خدمات زیربنایی مشکلی ندارند گفت: انجام مراسم‌های افتتاح در فازهای مختلف شهر جدید پردیس در مدت زمان اخیر نشان می‌دهد که ما موفق شدیم مهم‌ترین مشکل این پروژه‌ها در احداث زیرساخت را رفع کرده و طرح‌های روبنایی را تا حد زیادی پیش ببریم. مواردی که قطعا از حقوق شهروندی ساکنان این مناطق به شمار می‌رود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از برگزاری مراسم افتتاح و واگذاری واحدها در ماه‌های آتی در این منطقه خبر داد و گفت: بدون شک این مراسم‌ها به صورت نمایشی نخواهد بود، همکاران ما در شرکت عمران پس از انجام پروژه‌های عظیم و دشوار در جهت ساخت دیوارهای حائل و سایر خدمات زیربنایی و روبنایی این شرایط را برای تحویل واحدها فراهم کرده‌اند، به طور مثال ساخت 8 کیلومتر دیوار حائل تنها در محله مهران بخشی از این اقدامات محسوب می‌شود که عددی برابر با نیمی از فاصله پردیس تا تهران خواهد بود.

    نریمان در پایان با اشاره به دیر شروع شدن اقدامات اجرایی پروژه مسکن مهر پردیس بیان کرد: با اعتمادسازی انجام شده خوشبختانه امور مربوط به تعهدات و آورد متقاضیان در حال انجام است و تنها بخشی از مشکلات نرم‌افزاری باقی‌مانده است که سعی داریم در صورت عدم رفع آن‌ها نیز مسائل را به نفع متقاضیان تمام کرده و تا پایان سال جاری بخش عمده‌ای از واحدها را تکمیل و تحوبل دهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو