مدیران خودروعصر اعتبار

تلاش برای تکمیل سایت مسکن مهر تا پایان امسال

عصر ساختمان-قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برای تامین خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: به جز پروژه‌های فاقد متقاضی و آنهایی که در دادگاه‌ها هستند،سایر واحدهای طرح مهر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

تلاش برای تکمیل سایت مسکن مهر تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از گروه اقتصادی آنا ، احمد اصغری‌مهرآبادی خبر داد: در رابطه با خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر، دولت سال گذشته 880 میلیارد تومان اوراق خرانه اسلامی را مصوب کرد و در اختیار وزارت نیرو قرار گرفت.

    وی ادامه داد: وزارت نیرو باید از این منابع مالی بخشی از مشکلات خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر را حل کند. امسال جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه‌ برای مابقی منابع مالی برگزار شد که از وزارت راه خواسته شد نیاز این بخش را اعلام کند.

    وی تصریح کرد: بر اساس آنچه از سازمان‌های آب و فاضلاب استان‌ها دریافت شده 1800 میلیارد تومان دیگر برای خدمات زیربنایی پروژه‌های نیاز است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌ که دولت امسال باید حداقل 1000 میلیارد تومان را برای تامین خدمات زیربنایی تصویب کند، اظهار کرد: در شورای مسکن استان‌ها روی مسائل مربوط به خدمات‌ زیربنایی و هزینه‌های مورد نیاز آن بحث شد تا به عدد 1800میلیارد تومان رسیدیم.

    مهرآبادی با بیان "به طور مثال برای مسکن مهر اردبیل 8 میلیارد و 600 میلیون تومان پول نیاز است"، افزود: با تامین این رقم تمام مشکلات زیرساختی پروژه‌های مسکن مهر استان اردبیل حل می‌شود.

    وی با بیان این‌که جشن اتمام مسکن مهر اردبیل تا 3 ماه آینده به اتمام می‌رسد در پاسخ به این پرسش که کل طرح مسکن مهر در صورت تامین اعتبارات چه زمانی به پایان می‌رسد، گفت: در صورت تامین منابع مالی منهای پروژه‌های فاقد متقاضی و آن دسته که در دادگاه‌ها هستند،‌ تلاش می کنیم امسال مسکن مهر تمام کنیم.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر با اعلام این که هنوز تسهیلات بانکی را برای طرح مسکن مهر در اختیار داریم، اظهار کرد: به لحاظ تامین منابع مالی برای ساخت پروژه‌ها مشکلی نداریم.

    وی با یادآوری این‌که طرح مسکن مهر در بخش ساخت 55 هزار و 500 میلیارد تومان مصوبه دارد، افزود: تاکنون 48 هزار و 200 میلیارد تومان برای پروژه‌ها پرداخت شده و مابقی نیز متناسب با پیشرفت فیزیکی پرداخت می‌شود.

    وی در عین حال با بیان این‌که مشکلاتی با بانک داریم که با برگزاری جلسات متعدد به دنبال برطرف کردن آنها هستیم، تصریح کرد: در جلسات استان‌ها که با حضور نماینده بانک مسکن برگزار می‌شود مسائل موجود پروژه‌های مسکن مهر را ریز به ریز بررسی می‌کنیم.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تمام مسائل و مشکلات موجود صورتجلسه می‌شود و تمام آنها را با همکاری بانک و مدیران استانی برطرف خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو