مدیران خودروعصر اعتبار

۳ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی نجف آباد پرداخت شد

عصر ساختمان- رئیس اداره بهزیستی نجف آباد از پرداخت بیش از۳ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی شهرستان نجف آباد در سالجاری خبر داد.

۳ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی نجف آباد پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا ؛ علیرضا قناعت کار روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: با هزینه بیش از چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و کمک و یاری خیران شهرستان، چهار واحد مسکونی در شهرکهریزسنگ نجف آباد احداث شده که در هفته بهزیستی تحویل مددجویان زیرپوشش قرار خواهد گرفت.
    وی با بیان اینکه زمین این چهار واحد مسکونی از طرف خیران تامین شده است گفت: این اداره برای تعمیرات و بازسازی 37 واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش شهرستان 3 میلیارد و200 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض مسکن پرداخت کرده است
    رئیس اداره بهزیستی نجف آباد اعلام کرد: ازسال 95 تا کنون بیش از 6 میلیاردریال وام اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی این شهرستان پرداخت شده است
    وی افزود: این تسهیلات در قالب وام های قرض الحسنه با بازپرداخت پنج ساله و به 61 خانواده زیرپوشش در زمینه اشتغال خانگی و کسب وکار پرداخت شده است.
    وی میزان وام های پرداختی را پنج تا 10میلیون ریال برای شغل های خانگی و تا سقف 150 میلیون ریال برای اشتغال مددجویان عنوان کرد.
    قناعت کار همچنین شمارمعلولان شهرستان که شامل معلولان جسمی حرکتی، کم توان ذهنی، اعصاب و روان، شنوائی، گفتاری، بینائی، اوتیسم، سالمندان و ضایعه نخاعی می شود را چهارچهار هزار و 774 نفر اعلام کرد.
    رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد گفت: در این شهرستان هفت مر کز روزانه و 3 مرکز شبانه روزی با ظرفیت 980 نفر به معلولان خدمات ارائه می دهند.
    هم اکنون چهار هزار و 774 نفر در حوزه توانبخشی و 404 تن در حوزه اجتماعی زیر پوشش اداره شهرستان نجف آباد هستند.
    شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی