مدیران خودروعصر اعتبار

سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوران بالندگی قرار دارد

عصر ساختمان- معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در دوران بالندگی قرار دارد، گفت: در بیستمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان برای یک دهه آینده صنعت ساختمان ریل‌گذاری خواهد شد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوران بالندگی قرار دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، حامد مظاهریان در بیستمین اجلاس هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان گفت: امسال تمامی مباحث و خط مشی‌های عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان به‌روز رسانی خواهد شد.

    وی ادامه داد: برگزاری اجلاس و مجامع عمومی نظام‌مهندسی ساختمان به هویت سازمانی کمک می‌کند و باید زمینه‌های گسترش هویت سازمانی فراهم شود.

    مظاهریان بر ترویج گفتمان روشن با مردم تأکید کرد و افزود: رعایت اصول مهندسی باید به باور مردم تبدیل شود و رفاه و ایمنی ساختمان که هدف نهایی حرفه مهندسی است را به خواسته عمومی مبدل کرد.

    معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگر هر خانوار ایرانی برای تهیه مسکن، استحکام ساختمان و رعایت مقررات ملی ساختمان را به عنوان یک اصل خواستار باشد به آرمان‌های تشکیل سازمان نظام‌مهندسی ساختمان دست یافته‌ایم.

    مظاهریان، ترویج فرهنگ رعایت مقررات ملی ساختمان را خواستار شد و تصریح کرد: فعالان عرصه مهندسی باید نشان دهند که نماینده مردم در برابر دستگاه‌های اجرایی هستند و از حقوق شهروندی دفاع می‌کنند.

    وی یادآور شد: سازمان نظام‌مهندسی ساختمان همچون سازمان‌های حرفه‌ای دنیا باید مرجعیت علمی داشته باشد و نقش برجسته‌ای در عرصه آموزش و حرفه گرایی ایفاد کند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی به‌روزرسانی قوانین و مقررات سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را تأکید کرد و ادامه داد: خدمات مهندسی باید متقاضی واقعی داشته باشد و لازم است بازارهای جدید برای خدمات مهندسی تعریف شود.

    مظاهریان افزود: برنامه‌های کارآمدی برای تجمیع و افزایش کیفیت خدمات مهندسی و نیز کاهش فاصله خدمات مهندسی با مردم اجرا شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو