مدیران خودروعصر اعتبار

رییس سازمان نظام مهندسی کشور اظهار کرد:

دستیابی نظام مهندسی به جایگاه واقعی خود در کشور با شفافیت سازی بیشتر

عصر ساختمان- رییس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌تواند به تخصصی ترین مرجع عمرانی در کشور تبدیل شود.

دستیابی نظام مهندسی به جایگاه واقعی خود در کشور با شفافیت سازی بیشتر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، فرج الله رجبی در  بیستمین اجلاس نظام مهندسی ساختمان کشور، گفت: اینک که در آغاز دهه سوم فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان هستیم، جا دارد با تغییر رویکردها و جهت گیری های تخصصی و به پشتوانه اعضای فعال و مختصص این نظام در سراسر کشور به تخصصی ترین مرجع عمران و مهندسی کشور تبدیل شود.

    فرج الله رجبی همچنین با اشاره به رکود اقتصاد در بخش مسکن گفت: می توان این شرایط سخت را به فرصتی بدل که در آن سازمان نظام مهندسی ساختمان با تغییر رویکردها در حوزه ساخت و ساز رونق را به بخش مسکن بازگرداند. 

    رئیس سازمان نظام مهندسی کشور همچنین بر لزوم رفع خلاهای موجود در سازمان نظام مهندسی گفت: این سازمان که بزرگترین نهاد صنفی و حرفه ای کشور است باید با شفافیت سازی بیشتر و تقویت سرمایه های اجتماعی گام به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد. 

    وی ادامه داد: این مهم می تواند با ارائه خدمات شایسته در حوزه فنی مهندسی، بازنگری در انضباط تشکیلاتی و ایجاد ارتباط عمیق با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی تحقق یابد. 

    در گام نخست سازمان نظام مهندسی بعنوان یک چشم انداز باید تولید کننده محسوب مخندسی و مقررات ملی باشد و اگر چه نیستیم اقدامات خود را انجام نداده ایم یا به خوبی انجام نداده ایم و باید در کارهای خود بازبینی کنیم که به اتحاد مصمم نیاز دارد.

    فرج الله رجبی با تاکید بر لزوم تقویت سازمان نظام مهندسی کشور در زمینه ایجاد ارتباط بین حوزه های اجرا و مهندسی گفت: می‌توان با کدسازی ایده ها توان جامعه مهندسی کشور را به اتفاقات شیرین خارجی بدل کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی