مدیران خودروعصر اعتبار

جزئیات سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان‌غربی:

سخنرانی آخوندی در بیستمین اجلاس هیات‌عمومی سازمان‌های نظام‌مهندسی‌ساختمان

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان آذربایجان‌غربی ضمن حضور و سخنرانی در بیستمین اجلاس هیات‌عمومی سازمان‌های نظام‌مهندسی ساختمان از برخی پروژه‌های مسکنی در حوزه بازآفرینی شهری و سکونتگاه‌های غیررسمی و همچنین ریلی و جاده‌ای بازدید می‌کند.

سخنرانی آخوندی در بیستمین اجلاس هیات‌عمومی سازمان‌های نظام‌مهندسی‌ساختمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای شرکت و سخنرانی در بیستمین اجلاس هیات‌عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و همچنین بازدید از تعدادی از پروژه‌های مسکنی و حمل‌و‌نقلی در حوزه بازآفرینی شهری، ایستگاه راه‌آهن نقده- ارومیه، سکونتگاه‌های غیررسمی و همچنین ستاد بازآفرینی استان به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.

    آخوندی در بیستمین اجلاس هیات‌های‌عمومی سازمان‌های نظام‌مهندسی کشور حضور پیدا می‌کند و سخنرانی خواهد داشت. این برنامه امروز 21 تیرماه در هتل آنای ارومیه برگزار می‌شود همچنین وی میزبان دکتر لاریجانی رئیس قوه قضاییه، محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس‌شورای‌اسلامی نیز هست. 

    بر اساس برنامه پیش‌بینی شده علاوه بر سخنرانی دکتر لاریجانی رئیس قوه قضاییه، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و همچنین محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، فرج‌الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، سعادت استاندار آذربایجان‌غربی و حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی سخنرانی خواهند کرد. ارایه گزارش عملکرد استان در حوزه نظام‌مهندسی‌ساختمان و بررسی مسائل آنها از دیگر برنامه‌های اجلاس بیستم ارومیه است.

    برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در روز 22 تیرماه به استان آذربایجان‌غربی نیز شاملِ نشست مشترک با مدیران کل راه و شهرسازی در مدرسه هدایت، بازدید از سکونتگاه‌های غیررسمی شهر ارومیه در محله وکیل‌آباد، بازدید از مکانیابی ایستگاه دوم راه‌آهن ارومیه، بازدید از ایستگاه نقده و ریل‌گذاری مسیر نقده- ارومیه، جلسه پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه جاده‌ای در محل استانداری و جلسه ستاد بازآفرینی استان در محل استانداری خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو