مدیران خودروعصر اعتبار

امانی:

واگذاری زمین به مجموعه دارالقرآن کاملا قانونی بوده است

عصر ساختمان- معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: دیوان عدالت اداری قاطعانه اعلام کرد که واگذاری زمین به مجموعه دارالقرآن از سوی شهرداری تهران کاملا قانونی است.

واگذاری زمین به مجموعه دارالقرآن کاملا قانونی بوده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ناصر امانی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران  با اشاره به آخرین وضعیت واگذاری زمین های شهرک اکباتان به مجموعه دارالقرآن بیت الحسین(ع) اظهار داشت: دو هفته گذشته دیوان عدالت اداری به صورت رسمی به نفع شهرداری تهران رای صادر کرد و شکایت شهروندان بر علیه شهرداری را وارد ندانست.

    وی با بیان اینکه دیوان عدالت اداری اعلام کرد که واگذاری زمین به مجموعه دارالقرآن شهرداری تهران کاملا قانونی بوده است، تاکید کرد: مراجع قضایی معتقد بودند شکایتی که بر علیه شهرداری تهران انجام شده بر شهرداری وارد نیست، به همین دلیل حق قانونی در خصوص واگذاری را به شهرداری تهران دادند.

    امانی با بیان اینکه موضوع واگذاری زمین در مراجع قضایی به صورت قانونی پیگیری شده است، گفت: یک قطعه زمین در شهرک اکباتان در اختیار شهرداری تهران قرار داشت که شهرداری تهران به درخواست هیئت عشاق المهدی(عج) بخشی از زمین را برای ساخت مجموعه دارالقرآن به آنها تحویل داد و آنها نیز نسبت به ساخت دارالقرآن اقدام کردند.

    وی اضافه کرد: شهروندان شهرک اکباتان نسبت به ساخت مجموعه دارالقرآن اعتراض کردند و خواستار افزایش فضای سبز در این منطقه شدند اما شهرداری تهران با این درخواست موافقت نکرد و آنها از طریق مراجع قضایی پیگیر خواسته های خود شدند و از شهرداری شکایت کردند.

    معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: بدون شک شهرداری تهران با افزایش فضای سبز مخالف نیست اما معتقدیم در راستای ترویج فرهنگ قرآن باید اقداماتی انجام بدهیم، چرا که ترویج قرآن در شهر تهران هم جزء وظایف شهرداری تهران است، به همین دلیل شهرداری  بر اساس وظایف خود باید به این مراکز کمک کند.

    امانی گفت: حکم صادره از سوی مراجع قضایی تثبیت مجموعه دارالقرآن در شهرک اکباتان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار