مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران عنوان کرد:

لزوم طراحی طرح جامع تهران۱۴۲۹

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در واکنش به برخی انتقادات گفت: دور از انصاف و انسانیت است که زحمات دیده نشود و مشکلات بزرگنمایی شود.

لزوم طراحی طرح جامع تهران۱۴۲۹
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا جاوید در همایش و نمایشگاه عمران شهری، درباره رابطه میان دولت‌ها و شهرداری‌ها گفت: از تمام مدیران با هرسلیقه سیاسی که با زحماتشان موجبات پیشرفت شهر شدند تشکر می‌کنم و این به دور از انسانیت و انصاف است که زحمات شهرداری دیده نشود و مشکلات بزرگنمایی شود.

    وی با بیان اینکه حدود نیم قرن از تدوین طرح توسعه شهری می‌گذرد، اظهار کرد: قریب به نیمی از زیرساخت ها مثل مترو، شبکه های بزرگراهی، تونل ها، تقاطع های همسطح و غیرهمسطح در این دوره احداث و محقق شده است.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرذ: تا سال 1384 حدود نیمی از طرح توسعه شهری محقق شده بود و از سال 84 تا کنون این توسعه در حوزه سرانه خدماتی، فرهنگی، عمرانی، ورزشی و ... به 95 درصد رسید و تا مرز صد درصد ادامه خواهد داشت.

    جاوید افزود: اقدامات صورت گرفته در خصوص طرح توسعه شهری ادامه دار خواهد بود و در دوره آتی باید طرح جدید نوشته و ارائه داده شود، چرا که این طرح تا سال 1404 است و باید چشم انداز 25 سال آینده یعنی تا سال 1429 طراحی و مشخص شود.

    وی ادامه داد: شهردار تهران خواسته بود مرکز ژئوتکنیک شهر تهران به مغزافزار فنی شهرداری تهران تبدیل شود و با توجه به اینکه فروردین ماه 13 روز تعطیل است، در هشتم فروردین ماه سال جاری 9 پروژه عمرانی افتتاح کردیم که یکی از آن ها مرکز جدید ژئوتکنیک شهرداری تهران بود و برای همه عزیزان که در این شرایط سخت و طاقت فرسا که ناشی از رکود است، تلاش کردند، آرزوی موفقیت داریم، امیدواریم مشکلات رفع و گردش مالی مناسب شود و زمینه خدمت به شهروندان و مردم را داشته باشیم.

    در همایش و نمایشگاه عمران شهری،  از کتاب «تهران‌نگاری» به عنوان نخستین بانک اطلاعات جامع نقشه ها و عناوین مکانی تهران قدیم رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار