مدیران خودروعصر اعتبار

عملیات اجرای نمای پارکینگ های مکانیزه آغاز شد

عصر ساختمان:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، از آغاز عملیات اجرای نمای پارکینگ های مکانیزه شهرداری ایران کوچک خبر داد و گفت: این امر با توجه به احداث و تکمیل نزدیک به ۵۰۰ واحد پارکینگ مکانیزه در نقاط مختلف شهر انجام می گیرد.

عملیات اجرای نمای پارکینگ های مکانیزه آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از سپیدار آنلاین، احمد افضلی این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: عملیات اجرای نما برای پارکینگ های مذکور با برگزاری مناقصه و بکارگیری پیمانکار، آغاز شده است. وی با بیان اینکه نوع نمای این پارکینگ ها از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار بود، اذعان داشت: با توجه به خاص بودن سازه در این پارکینگ ها نوع نمای آنها با بررسی دقیق و براساس توصیه های شرکت سازنده در کشور کره جنوبی انتخاب شده و اجرا می شود.
    افضلی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی این نوع سازه ها، فراهم شدن حداکثر فضا برای توقف خودروها در کمترین مقدار زمین می باشد؛ اضافه کرد: این پارکینگ ها به همراه سایر پارکینگ های طبقاتی و عمومی می تواند جوابگوی بخشی از نیازهای شهروندان در زمینه تامین پارکینگ های استاندارد باشد. این مسئول اضافه کرد: با بهره برداری از سازه های مذکور تا پایان سال و در کنار طرح های دیگر مطابق اصول علم مهندسی ترافیک و برنامه ریزی حمل و نقل، تردد خودرو ها در معابر شهری روان تر می شود. افضلی از جمله طرح های آماده افتتاح یا در حال اجرای معاونت حمل و نقل را مدیریت توقف های حاشیه ای از طریق نصب پارکومتر هوشمند و اجرای محدودیت تردد خودروها در هسته مرکزی شهر با استفاده از دوربین های نظارتی و به صورت مکانیزه ذکر کرد. وی ادامه داد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی با افزایش ناوگان در کنار تنظیم سرفاصله های زمانی حرکت آنها موجب افزایش عرضه و کاهش تقاضای سفر خواهد شد که این امر به ارتقای کیفیت حمل و نقل در شهر کمک قابل توجهی می کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو