مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید :

متقاضیان مسکن مهر پردیس پیمانکاران متخلف را معرفی کنند

عصر ساختمان- عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: مردم پیمانکارانی را که در پردیس دست از ساخت و ساز کشیده‌اند به شرکت عمران شهرهای جدید معرفی کنند.

متقاضیان مسکن مهر پردیس پیمانکاران متخلف را معرفی کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی, حبیب‌الله طاهرخانی درخصوص شرایط سایت مسکن مهر شهر جدید پردیس اعلام کرد: شرکت عمران پردیس، متعهد به ساخت 81 هزار واحد مسکن مهر است که از این تعداد 18 هزار واحد افتتاح و 49 هزار واحد به مرحله نازک‌کاری و به اتمام رسیده است.

    وی ادامه داد: یکی از دلایل تاخیر در طرح‌های مسکن مهر پردیس، تامین هزینه‌های آماده‌سازی و همچنین تامین زیر ساخت‌های آب، برق و فاضلاب است.

    عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: در سال 95 دولت در بخش تامین مالی، محوطه‌سازی و تامین زیرساخت مسکن مهر وارد عمل شد بطوریکه درگذشته این گونه هزینه‌ها از آورده متقاضیان بود.

    طاهرخانی تاکید کرد: سال گذشته دولت 200 میلیارد تومان به مسکن مهر اختصاص داد که از این مبلغ 130 میلیارد تومان به شهر جدید پردیس اختصاص داده شده است. همچنین از محل یارانه نیز 40 میلیارد تومان به شهر پردیس برای محوطه‌سازی اختصاص داده شده است.

    وی تاکید کرد: شرکت عمران و بهسازی نیز از منابع داخلی خود برای کارهای روبنایی استفاده کرده است بطوریکه 30 واحد آموزشی از جمله مدرسه در حال احداث داریم.

    طاهرخانی تاکید کرد: در اواخر سال گذشته در شهر پردیس در همه فازها افتتاح داشتیم .

    وی با بیان اینکه مشکل خدمات زیر ساختی از جمله آب ، فاضلاب و آماده‌سازی محوطه‌ها تا حدودی حل شده است گفت: 50 هزار واحد در پردیس به مرحله نازک‌کاری رسیده است اما بدلیل بحث‌های زیرساختی نمی‌توانیم آنان را افتتاح کنیم.

    طاهرخانی تصریح کرد: اگر منابع مالی به موقع تامین شود تا پایان سال 50 هزار واحد به اتمام می‌رسد.

    عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: هزینه آماده‌سازی در مسکن مهر سایر شهرها 3 تا 4 میلیون است اما در پردیس بدون ادعای پیمانکاران این هزینه 17 - 18 میلیون تومان است.

    طاهرخانی تاکید کرد: سال گذشته هیئت وزیران اجازه استفاده از منابع داخلی را به ما داد و شرکت عمران و بهسازی توانست به بخشی از تعهدات خود عمل کند.

    وی در رابطه با واحدهایی که تحویل متقاضی شده و افزایش قمیت به آن خورده است گفت: فاز 3 شهر جدید پردیس در سال‌های اولیه بدون خدمات و محوطه‌سازی به متقاضیان تحویل داده شده که از بودجه شرکت عمران مشکلات اساسی چون آسفالت و جدول حل شده است.

    طاهرخانی در باره پیمانکاران متخلفی که دست از کار کشیده‌اند و ساخت و ساز نمی‌کنند گفت: طلب تمامی پیمانکاران پرداخت شده است و در چارچوب قراردادها باید پیمانکاران اقدام به ساخت کنند.

    عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: اگر پیمانکاری تخلف کرد مردم به شرکت عمران بعنوان ناظر مراجعه کنند تا با هماهنگی دستگاه‌هایی قضا با این پیمانکار برخورد شود.

    طاهرخانی گفت: با افزایش تسهیلات از 30 به 40 میلیون نباید پروژه‌ای در مسکن مهر پردیس متوقف شده باشد چون پردیس مشکل مالی ندارد.

    وی افزود: به پیمانکاران هشدار می‌دهیم کارهایشان را فعال کنند در غیر این صورت با استفاده از چارچوب قانونی با آنان برخورد می‌شود.

    طاهرخانی درباره واحد‌هایی که امسال به پایان نمی‌رسد گفت: تمام طرح‌ها تا پایان سال در بخش ساخت کامل خواهد شد و در بحث زیرسازی و خدمات زیر بنایی باقی می‌ماند و مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.

    وی ادامه داد: قیمت پروژه‌های مسکن مهر پردیس نهایی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو