مدیران خودروعصر اعتبار

زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده فراهم شد

عصر ساختمان- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با پیگیری های انجام شده زمین ۲ هزار متری برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان خدابنده اختصاص یافت.

زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی خدابنده فراهم شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا,علی محمدی  افزود: دسترسی راحت و آسان مردم به مرکز درمانی از جمله اولویت های اصلی به شمار می رود و هدف سازمان نیز این است زمینی که برای ساخت درمانگاه اختصاص می یابد، قابلیت توسعه در آینده را داشته باشد و دسترسی مردم به آن آسان باشد.
    وی اظهار کرد: مدیر درمان تامین اجتماعی استان تلاش دارد با افزایش تعداد بیمه شده ها، زمین اختصاص یافته برای احداث درمانگاه حتی قابلیت توسعه به یک بیمارستان را داشته باشد که مردم این منطقه نیز بتوانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.
    محمدی افزود: تلاش می شود با وجود همه تنگناها و مشکلات پیش رو، خدمات بهینه و مطلوبی را به جامعه هدف خود ارائه کند و در این ارتباط برنامه هایی را مورد توجه قرار داده است.
    وی خاطرنشان کرد: افزایش تخت های بیمارستانی و شبانه روزی کردن درمانگاه شهدای خرمدره در آینده نزدیک از جمله اقدامات مدیریت درمان این استان است.
    گفتنی است، شهرداری خدابنده قریب به 15 میلیارد ریال به سازمان تامین اجتماعی استان بابت حق بیمه کارگران بدهکار است که مقرر شد، زمیین اختصاص یافته در برابر بدهی از محل تهاتر با شهرداری در اختیار این سازمان برای ساخت درمانگاه تخصصی قرار بگیرد.
    شهرستان خدابنده 160 هزار نفر جمعیت دارد.
    به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده استان فعالیت می کنند.
    228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیو تراپی کلینیک مهرانه با سازمان تامین اجتماعی این استان طرف قرار داد هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار