مدیران خودروعصر اعتبار

احداث ۸۷۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از توافق برای احداث ۸۷۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول در سراسر کشور خبر داد.

احداث ۸۷۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از  ایسنا، علیرضا تابش عصر دیروز، 14 تیر ماه، در مراسم بهره‌برداری از هزار و پانصدمین واحد مسکن خانواده‌های دارای بیش از دو معلول در شهرک رضویه مشهد با بیان اینکه این اقدامات محصول یک کار مشترک است، اظهار کرد: بر این اساس توافق کردیم 8700 واحد برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول در شهر و روستا در سطح کشور احداث کنیم. 

    وی ادامه داد: این برنامه‌ریزی‌ها به نتیجه رسیده است و امروز حدود 1000 واحد را افتتاح می‌کنیم و پیش از این نیز 1500 واحد را افتتاح کرده بودیم.

    تابش با اشاره به اینکه این کار به‌خوبی در حال پیشرفت است، تصریح کرد: با تمام مشکلاتی که داریم، با منابع خودمان کار را پیش می‌بریم؛ باقی مانده نیازهای ما را دستگاه‌های دخیل در اختیار ما قرار می‌دهند. وام مورد نیاز را هم از منابع وامی که در اختیار بنیاد مسکن است، تامین کردیم اما برای احداث 3000 واحد شهری مشکل وام داریم که به ‌زودی تامین خواهد شد.

    وی با بیان اینکه همچنین با سایر دستگاه‌ها در این خصوص توافقاتی داشته‌ایم، افزود: برای نمونه در مورد مسکن طلاب همکاری‌های خوبی با حوزه علمیه داریم. همچنین با بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز توافقاتی داریم که در حال اجراست.

    همچنین انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی، با اشاره به پروژه احداث مسکن برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول، تصریح کرد: این یک پروژه خیر جمعی بود که به بار نشسته و تا امروز 1700 واحد واگذار شده و 7200 واحد نیز در دست احداث است.

    وی با بیان اینکه از برکات انقلاب اسلامی برقراری عدالت اجتماعی و توسعه رفاه بوده است، ادامه داد: امروز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته که یکی از آن‌ها تفاهم‌نامه پنج جانبه بین بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی، خیرین مسکن‌ساز و سازمان ملی زمین و مسکن است که منجر به احداث واحدهای مسکونی برای خانواده‌های دارای بیش از دو معلول شده است.

    محسنی‌بندپی عنوان کرد: وظیفه ماست برای افرادی که از فرصت‌های برابر در زندگی برخوردار نشده و دچار آسیب و سختی هستند، کار کنیم و نباید همه کار را از دولت بخواهیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو