مدیران خودروعصر اعتبار

بفرمایید نوسازی

عصر ساختمان- بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده سال ۹۶ به مناطق ابلاغ شد.

بفرمایید نوسازی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از سایت تهران، بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده سال 96 به مناطق ابلاغ شد.

    بستة تشویقی نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران در سیزدهمین جلسة کمیتة خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران مورخ 7/3/96  تکمیل و مورد تأیید قرار گرفت و جهت اجرا به مناطق ابلاغ شد.

    اولویت ما در اجرای بسته تشویقی در سال جاری به صفر رساندن هزینه های نظام مهندسی برای متقاضیان نوسازی در بافت های فرسوده بود که خوشبختانه با توافقات صورت گرفته با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در بسته تشویقی نوسازی ابلاغ شده نحوه اعطای کمک هزینه خدمات مهندسی به متقاضیان نوسازی نیز تدوین و مشخص شده است.

    بر اساس مصوبات بسته تشویقی ابلاغی سال 96، کلیه متقاضیان نوسازی تجمیعی با مساحت بیش از 100 متر مربع و انفرادی با مساحت بین 100 تا 300 متر مربع در بافت های فرسوده از کمک هزینه نظارت بهره مند خواهند شد.

    متقاضیان نوسازی درصورت تجمیع بیش از سه پلاک و دستیابی به مساحت مناسب بر اساس طرح تفصیلی شهر تهران، علاوه بر هزینه های نظارت، از کمک هزینه مکانیک خاک، فاز 2 و شناسنامه فنی و ملکی نیز برخوردار می شوند.

    متقاضیان تخریب و نوسازی پلاک هایی با مساحت بالاتر از 100 متر مربع در 35 محله از 149 محله دارای بافت فرسوده(واقع در جنوب محور انقلاب) با درصد نوسازی کمتر از 30 درصد، در صورتی که اقدام به تجمیع نمایند می توانند علاوه بر استفاده از کمک هزینه نظارت، از کمک هزینه مکانیک خاک، فاز 2 و شناسنامه فنی و ملکی نیز برخوردار شوند.

    به منظور حمایت از نوسازی و بهسازی محلات ویژه و اولویت دار واقع در بافت های تاریخی منطقه 12 شهر تهران، علاوه بر شمول مشوق های موضوع مصوبات بسته تشویقی ابلاغ شده، تعیین و تخصیص سایر مشوق های تکمیلی، بر عهده کمیته تأمین خدمات و زیر ساخت ستاد باز آفرینی پایدار کلانشهر تهران می باشد.

    بستة تشویقی کالبدی ویژة محلات تختی، قیام و کوثر نیز پس از اخذ مصوبة کمیتة ارتقاء کیفیت محیطی منطقة 12، در سیزدهمین جلسة کمیتة خدمات و زیر ساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در خرداد ماه مراحل نهایی تأیید خود را می گذراند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار