مدیران خودروعصر اعتبار

نوسان نرخ اوراق مسکن در بازه ۷۳۳ تا ۷۷۲ هزار ریال

عصر ساختمان- قیمت اوراق تسهیلات مسکن در معاملات امروز فرابورس در بازه ۷۳۳ تا ۷۷۲ هزار ریال در نوسان بود.

نوسان نرخ اوراق مسکن در بازه ۷۳۳ تا ۷۷۲ هزار ریال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایبِنا،  معاملات روز سه‌شنبه بازار فرابورس ایران در حالی پایان یافت که نسبت به روز گذشته حجم معاملات کاهش اما ارزش آن افزایش یافت و شاخص کل نیز در نزدیکی صفر نوسان کرد.

    در معاملات امروز 13 تیرماه شاهد دادوستد 206 میلیون ورقه بهادار به ارزش افزون بر 3 هزار و 128 میلیارد ریال بودیم که دادوستدهای انجام شده در مجموع بازارهای اول و دوم 36 درصد از حجم و حدود 8 درصد از ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. به ترتیب نمادهای «ذوب» و «شلیا» بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

    در نماد ذوب‌آهن تعداد 20 میلیون سهم به ارزش 14 میلیارد ریال و در نماد شرکت مواد ویژه لیا تعداد 4 میلیون سهم به ارزش بیش از 63 میلیون سهم مبادله شد.

    همچنین در این دو بازار نمادهای شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران و تولید برق عسلویه مپنا متوقف و نماد شرکت‌های پلاستیران، کشتیرانی آریا، صنایع تولیدی اشتاد ایران و مجتمع سیمان غرب آسیا بازگشایی شدند.

    در جریان بازار امروز شاخص کل فرابورس نیز در حالی که در ساعات ابتدایی معاملات تا نزدیکی یک واحد افزایش یافت، اما با تجربه فراز و فرودهای مکرر در نهایت تنزل 0.1 واحدی را تجربه کرد که نسبت به روز گذشته نوسان محسوسی به حساب نمی‌آمد.

    نمادهای «میدکو»، «شپاس»، «ارفع» و «وملل» جزو نمادهای مثبت و نمادهای «مارون»، «زاگرس» و «ذوب» جزو نمادهای منفی اثرگذار بر آیفکس در معاملات امروز بودند.

    معاملات بازار پایه در سه تابلو آن نیز روز جاری 156 میلیارد ریالی شد. به این ترتیب در این بازار سهامداران میزبان نقل و انتقال 127 میلیون سهم به ارزش 156 میلیارد ریال بودند.

    در تابلو تسهیلات مسکن اوراق تسه خردادماه 96 بیشترین حجم و ارزش معاملات را تجربه کرد.

    همچنین در مجموع تعدادی بیش از 141 هزار ورقه تسه به ارزش 108 میلیارد و 600 میلیون ریال در این تابلو دست به دست شد. قیمت تسه‌ها نیز در بازه 733 تا 772 هزار ریال در نوسان بود.

    معامله 2.6 میلیون ورقه بهادار به ارزش بیش از 2 هزار و 604 میلیارد ریال نیز ماحصل دادوستدهای انجام شده در بازار اوراق با درآمد ثابت فرابورس است. اوراق «اجاد26» امروز در صدر این بازار به لحاظ تجربه بیشترین حجم و ارزش معاملاتی ایستاد.

    در نهایت صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز میزبان معامله بیش از 686 هزار ورقه بهادار به ارزش 10 میلیارد ریال بودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو