مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران:

ارتباط بوستان‌ها با سازمان زیباسازی قطع شده است

عصر ساختمان- رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به ظرفیت بالای بوستان‌ها، ولی ارتباط سازمان زیباسازی با بوستان‌ها قطع شده است و پیشنهاد می‌دهم بوستان‌ها در زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرد.

ارتباط بوستان‌ها با سازمان زیباسازی قطع شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، مجتبی شاکری در تذکرات پیش از دستور سیصد و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران درباره حل مشکلات منطقه 21 اظهار داشت: تخصیص بودجه در حال حاضر اثر بدوی ندارد مگر اینکه تمهیدات مدیریتی لازم در این خصوص انجام شود.

    وی درباره بوستان حضرت خدیجه در منطقه 21 اظهار داشت: مابین سازمان زیباسازی و بوستان‌ها ارتباط لازم قطع شده و هیچ کار فرهنگی در بوستان‌ها انجام نمی‌شود و از ظرفیت‌ بوستان‌ها استفاده نمی‌شود.

    شاکری پیشنهاد داد: بوستان‌ها از زیرمجموعه معاونت خدمات شهری خارج و زیرمجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار بگیرند.

    رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران درباره بهره‌برداری از باغ کتاب افزود: در  سال 82 و 83 شهرداری تهران احداث باغ کتاب مطرح بوده است و هزینه‌هایی نیز صورت گرفته است.

    وی بیان داشت:‌ شهرداری در زیرساخت‌ها خیلی موفق بوده است، ولی کفایت نمی‌کند و وجود زیرساخت‌ها یک حلقه از چند حلقه‌ای است که باید به یکدیگر متصل شوند.

    شاکری ادامه داد: باید وزارت ارشاد و حوزه هنری نیز به نوعی در این باغ کتاب حضور داشته باشند؛ چراکه در راستای فرهنگ‌سازی، این مکان ظرفیت بالایی دارد.

    رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران درباره تخلفات یک نانوایی اظهار داشت: نانوایی در یک مجتمع مسکونی بدون مجوز احداث شده است و از خرداد سال 95 تذکرات لازم در این خصوص داده شده و شورای نانوایان نیز این نانوایی را غیرقانونی دانستند و ماده 100 نیز حکم قلع و قمع این نانوایی را داده است.

    وی افزود: دادگاه نیز حکم 6 ماه بازداشت تعزیری برای این نانوایی را داده است، ولی اتفاقی نیفتاده و ما شاهد یک متخلف بازیگر و یک مجری بی‌عرضه هستیم و این اقدامات هزینه برای شورا و شهرداری ایجاد می‌کند. اخیراً نیز تخلف تبدیل به توافق شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار