مدیران خودروعصر اعتبار

صدور مجوز ساخت ۶ هتل در استان کرمان

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون گردشگری اتاق کرمان از صدور مجوز احداث ۶ هتل در استان خبر داد و گفت: تاکنون عملیات اجرای احداث سه هتل آغاز شده که امیدواریم کار ساخت این هتل ها به خوبی و با سرعت پیش رود.

صدور مجوز ساخت ۶ هتل در استان کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایسنا، مهدی سیاوشی در جمع مدیران دفاتر گردشگری کشور در کرمان افزود: اتاق کرمان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به منظور معرفی هر چه بیشتر استان از مدیران دفاتر گردشگری کشور برای بازدید از کرمان دعوت کرد که سفر سه روزه ای را به کرمان داشتند.

    وی ادامه داد: اگر چه کرمان بعد از زلزله بم از گردشگری کشور عقب ماند اما با معرفی بیشتر آثار و جاذبه‌های زیبا و فراوان کرمان می توان دوباره رونق را به گردشگری کرمان بازگرداند.

    محمدحسن کرمانی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران نیز در این نشست گفت: باید با ایجاد تغییرات لازم فضا را برای رونق بیشتر گردشگری داخلی مهیا کرد تا مردم ما جذب سایر کشورها نشوند.

    رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران اظهار کرد: در کرمان فرصت های گردشگری بسیاری مانند باغات مختلف، وجود چهار فصل، آسمان و کویر زیبا، کوههای بالای چهار هزار مترمربع، تنوع شیرینی و غذای سنتی، زندگی عشایر، صنایع دستی و مشاهیر وجود دارد که کمتر به آنها پرداخته شده است.

    کرمانی ادامه داد: می گویند در شهداد کرمان گرمای 76 درجه به ثبت رسیده که این می تواند یک فرصت گردشگری باشد زیرا عده ای در دنیا به دنبال درک کردن دمای بسیار بالا هستند.

    رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران خاطرنشان کرد: تنوع غذای سنتی و شیرینی در کرمان بسیار زیاد و عجیب است اما باید برنامه ریزی های لازم برای ارائه این غذاها در خارج از خانه ها وجود داشته باشد تا بتوان از این طریق نیز گردشگر را جذب کرد.

    وی بیان کرد: گاهی نتوانسته‌ایم اطلاعات مربوط به فرصت های گردشگری در کرمان را دریافت و مدون کنیم تا از طریق آنها به معرفی بیشتر جاذبه‌های توریستی مختلف کشور بپردازیم.

    کرمانی افزود: بی شک یکی از راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی امروز کشور، ایجاد اشتغال و تولید ثروت است که بخش عمده ای از آن می تواند با پرداختن به حوزه گردشگری محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو