مدیران خودروعصر اعتبار

گروه صنعتی کسری ،یکی از برترین تولیدکنندگان شیرآلات در ایران و خاورمیانه

عصر ساختمان- گروه کسری با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از ۹۰ طرح و مدل مختلف یکی از مطرح ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه است.

گروه صنعتی کسری ،یکی از برترین تولیدکنندگان شیرآلات در ایران و خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰:۰۰

    رضا محمدی مدیر عامل گروه صنعتی کسری در گفت و گو با پایگاه خبری عصر ساختمان  گفت: این شرکت در سال 1381 تاسیس و شروع به تولید کرده است. 
    مدیر عامل گروه صنعتی کسری با اشاره به مشتری مداری این شرکت بیان کرد: این مهم  از ابتدای تولید  این مجموعه سبب شد تا رضایت مشتریان، بهبود کیفیت محصولات ، نوآوری مستمر و خدمات پس از فروش جزو مهم‌ترین اصول و ارزش‌های فعالیت‌ گروه کسری باشد.
    رضا محمدی افزود:  استانداردهای تولید و کنترل کیفیت در گروه صنعتی کسری در سطح بالایی تعیین شده است وکلیه محصولات،  پیش از خروج ،تحت سخت ترین آزمایش های کنترل کیفیت  قرار می گیرند و اخذ گواهینامه iso.9001  ، کسب گواهینامه ملی استاندارد ایران ، اخذ استاندارد CE  اروپا  و همچنین حضور قدرتمند در بازارهای داخلی وخارجی شاهدی بر این امر است.
    مدیر عامل گروه صنعتی کسرا گفت: گروه کسرا با تولید انواع شیرآلات بهداشتی دربیش از 90 طرح و مدل مختلف یکی از  مطرح ترین تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی در ایران و خاورمیانه است و محصولات تولیدی بصورت گسترده در کشورهای عراق،افغانستان،ترکمنستان،سوریه،روسیه و شمال آفریقا عرضه می شود .
    وی بیان کرد: واردات انواع ملزومات بهداشتی ساختمانی از کشورهای اروپایی و آسیایی بویژه ایتالیا، جمهوری چک و نیز کشور چین با برند melody از دیگر فعالیت های گروه کسری است.هم اکنون پس از حضور در بازار ایران، برند melody نیز در بخش کالاهای وارداتی، در میان فعالان عرصه ساختمان به عنوان یک برند تجاری خوشنام و موفق شناخته می شود و همچنین گروه کسری نمایندگی شرکت Alcaplast جمهوری چک را دارد.
    رضا محمدی در ادامه به مزیت های فنی شیرآلات کسری اشاره کرد و گفت: میزان سرب کمتر از 2.5 درصد، انجام دو مرحله آنالیز قبل و بعد از مرحله ریخته گری جهت انطباق با استاندارد ملی ایران، تراشکاری با دستگاه های تمام اتوماتیک و در نتیجه افزایش دقت عمل و کیفیت تراش، استفاده از دستگاه های اولتراسونیک جهت تمیزکاری قطعات پیش از مرحله آبکاری، ضخامت آبکاری بین 20 تا 25 میکرون ،آبکاری سه لایه مس،نیکل و کروم ،استفاده از کروم کاتالیزوری در مرحله آبکاری ،انجام هفت مرحله کنترل کیفیت پس از مونتاژ قطعات ،کارتریج با چرخه حرکتی بیش از 000/700 عملکرد و دارای استاندارد بین المللی EN 81 ، پنج سال ضمانت برای شیرآلات و پنج سال ضمانت بی قید و شرط کارتریج سرامیکی از مزیت های شیرآلات بهداشتی کسری است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی