مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی خبر داد

آغاز پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده در استان مرکزی

عصر ساختمان:مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی از آغاز پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در استان مرکزی خبر داد.

آغاز پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده در استان مرکزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانک مسکن در راستای سیاست‌های حمایتی دولت و تحقق رسالت اجتماعی خود و به منظور احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی اقدام به پرداخت تسهیلات در قالب پرداخت تسهیلات بافت فرسوده شهری کرده است.

    وی تصریح کرد: در سطح کشور 50 هزار فقره تسهیلات برای این مهم در نظر گرفته شده است که سهم استان مرکزی از این میزان 700 فقره است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی با بیان اینکه این تسهیلات به پروژه‌هایی تعلق می‌گیرد که از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی شوند، خاطرنشان کرد: مبلغ این تسهیلات در کلانشهرهای تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز و قم به ازای هر واحد 50 میلیون تومان، مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر 40 میلیون تومان و در سایر شهرها 20 میلیون تومان است.

    امیری بیان داشت: تنها مرجع تاییدکننده ملک در بافت فرسوده اداره کل راه و شهرسازی است و متقاضیان باید در ابتدا ضمن مراجعه به این اداره کل و ثبت نام در سامانه مورد نظر، نسبت به تکمیل مدارک و ارایه معرفینامه اقدام کنند.

    وی با اشاره به اینکه  هر متقاضی می‌تواند حداکثر نسبت به دریافت یک فقره تسهیلات فروش اقساطی به نام خود، همسر یا افراد تحت تکفل خود اقدام کند، بیان داشت: این تسهیلات طی چهار مرحله پرداخت می‌شود که 15درصد در پایان فونداسیون، 25 درصد تا پایان اسکلت و سقف، 35 درصد تا پایان سفت‌کاری و 25 درصد تا پایان نازک‌کاری است.

    مدیر شعب بانک مسکن استان مرکزی افزود: نرخ مشارکت این تسهیلات 24 درصد است که 10 درصد این نرخ یارانه دولت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو