مدیران خودروعصر اعتبار

محتشم عنوان کرد:

کند شدن روند ساخت و ساز واحد‌های مسکن مهر در پردیس

عصر ساختمان- رییس انجمن انبوه سازان مسکن مهر استان تهران گفت: به دلیل عدم تزریق نقدینگی کافی به پروژه‌های مسکن مهر روند ساخت و ساز در این پروژه‌ها کند شده است.

کند شدن روند ساخت و ساز واحد‌های مسکن مهر در پردیس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه روند ساخت و ساز پروژه‌های مسکن مهر در شهر پردیس کند شده،گفت: طبق برنامه ریزی‌های که صورت گرفته بود باید تزریق مالی به این پروژه‌ها صورت می‌گرفت، اما با توجه به اینکه این زمان گذشته هنوز منابع مالی به انبوه سازان برای ساخت اختصاص نیافته است.

    وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه ساخت این پروژه باید امسال به اتمام برسد، بنابراین باید ساخت برنامه با نقدینگی موجود مطابقت پیدا کند و شرکت عمران از محل آورده منابع لازم را به پیمانکاران تخصیص دهد. از سوی دیگر انبوه سازان باید متعهد به اتمام پروژه در زمان معین شوند.

    رییس انجمن انبوه سازان دلیل دیگر روند کند شدن ساخت مسکن مهر را ماه رمضان عنوان کرد و گفت: به دلیل گرم بودن هوا و ماه رمضان بسیاری از کارگران روند ساخت را کند کردند که با تمام شدن این ماه سرعت ساخت افزایش می‌یابد.

    محشتم یاد آور شد: در حال حاضر شرکت عمران پردیس باید بدهی‌های پیمانکاران را پرداخت کند تا روند ساخت و ساز در پروژه‌های مسکن مهر به ویژه پردیس افزایش یابد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی