مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در مسکن مهر:

وجود بیش از ۳۸۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور

وام های مسکن مهر افزایش یافت

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه وشهر سازی در مسکن مهر از اجرای کامل افزایش وام های مسکن مهر از ۲۵ میلیون به ۳۰ میلیون تومان خبر داد.

وجود بیش از ۳۸۰ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش «عصر ساختمان» به نقل از گرمسارآنلاین، صبح امروز جلسه بررسی مشکلات اجرایی و تکمیلی پروژه مسکن مهر شهرستان گرمسار با حضور قائم مقام وزیر راه وشهر سازی در مسکن مهرکشور، فرماندار و نماینده مردم شهر ستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران کل استانی و شهرستانی در محل سالن شهید صبوری فرمانداری گرمسار برگزار شد.

    در این جلسه موضوعاتی از قبیل بلاتکلیفی 80 واحد مسکونی مشاغل آزاد مسکن مهر گرمسار، نبود زیر ساخت ها در بعضی از بلوک پروژه ،نبود تجهیزات آسانسور در برخی از بلوک ها، افزایش وام مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان، اجرای و آماده سازی در زمینه ایجاد فضای سبز - توسعه فعالیت های آموزشی در این مجتمع ها، ایجاد محوطه سازی و اسفالت معابر در این پروژه مطرح شد.

    وجود بیش از 380 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در کشور

    در این جلسه احمد اصغری مهر آبادی؛ قائم مقام وزیر راه وشهر سازی در مسکن مهر از اجرای کامل افزایش وام های مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان خبر داد و گفت: پرونده مسکن مهر کشور با ارائه دستور العمل ها و اعتبارات لازم وزارت مسکن و شهرسازی تا پایان سال آینده بسته خواهد شد و هیچ پروژه بدون تامین زیر ساخت های لازم و محوطه سازی به متقاضیان ارائه نخواهیم کرد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر از خرید 40 واحد از واحد های مسکن مهر مشاغل آزاد گرمسار توسط این سازمان در آینده نزدیک جهت تامین مبالغ سهام داران تعاونی و تقویت بخش های مختلف پروژه را خبرداد و افزود:در زمینه واحد هایی که هنوز نتوانستند در زمینه افزایش وام مسکن مهر با بانک مسکن به توافق برسند جلساتی برای این امر برگزارخواهد شد.

    وی، به اختصاص زمین هایی به شهرداری گرمسار در جهت ایجاد فضای سبز مناسب و محوطه سازی در این پروژه اشاره کردو گفت:در پروژه های مسکن مهر کشور بیش از 250 هزار واحد فاقد امکانات آب و فاضلاب در پروژه خود می باشند که با دستور دولت و اختصاص مبلغی به وزارت نیرو تا پایان دی ماه و با اعتبار 500میلیارد تومان این مشکل در کشور و استان سمنان بر طرف می شود.

    برنامه ریزی رفاهی ،آموزشی و تفریحی برای مجتمع های مسکن مهر

    داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار تکمیل پروژه های مسکن مهر را افتخاری برای دولت تدبیر و امید بر شمرد و افزود:در کنار ساخت این واحد ها باید امکانات زیر بنایی مناسب در جهت آموزشی و رفاهی در این مجتمع های مهر گرمسار ایجاد خواهدشد.

    فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه مسکن نیاز اولیه هر خانواده جایگاه ویژه ای در زندگی مشترک و تشکیل خانواده دارد و به ناچار تهیه آن جزء اولویت های خانواده ها قرار دارد اما هزینه های سرسام آور موجب شده عده ای ازآن محروم شوند.

    طاهری همچنین تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب شرایطی فراهم شود تا در سایه برنامه ای هدفمند، فضاسازی مناسب، آسفالت معابر، تلفن- اینترنت- مدرسه- ایجاد فضای سبز و... در این مناطق انجام شود.

    اعتبار ویژه برای پروژه های فاضلاب مسکن مهر کشور

    غلامرضا کاتب؛ نماینده مردم شهر ستان های گرمسار و آرادان به حمایت قاطع مجلس در زمینه تکمیل پروژه مسکن مهر کشور خبر داد و افزود: در بعضی از پروژه ها مسکن مهر در زمینه ایجاد فاضلاب آن دچار مشکل است که باید رقم های اعتباری ویژه برای حل این موضوع گرفته شود.

    وی در ادامه گفت:در زمینه تکمیل پروژه اسفالت پروژه مسکن مهر ایوان کی و شهر جدید نیز اعتباراتی از وزارت راه وشهر سازی اختصاص پیدا کرده است که تا پایان سال محقق خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو