مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیئت مدیره عمران پردیس:

دریافت پول غیرقانونی از متقاضیان توسط پیمانکار مسکن مهر متوقف شد

عصر ساختمان- عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس گفت:‌ پس از اطلاع‌رسانی صورت گرفته درباره دریافت وجوه غیرقانونی توسط یکی از پیمانکاران گازرسانی و پیگیری شرکت عمران، دیگر گزارشی مبنی بر درخواست مبالغی خارج از چاچوب تعیین شده برای انشعاب گاز دریافت نشده است.

دریافت پول غیرقانونی از متقاضیان توسط پیمانکار مسکن مهر متوقف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم، رضا بابازاده با اشاره به تخلف یکی ازشرکت های پیمانکار مسکن مهر پردیس دردریافت مبالغ غیرقانونی برای انشعاب گاز واحدهای این طرح ، اظهار کرد:‌ از روز انتشار خبر دریافت این مبالغ و پیگیری‌های شرکت عمران پردیس، دیگر هیچ گزارشی از سوی متقاضیان مبنی بر دریافت مبالغی خارج از چارچوب تعیین شده نداشته‌ایم.

    وی با یادآوری این که پیمانکار گازرسان باید دارای گرید از سوی سازمان نظام مهندسی باشد، تصریح کرد: متولی پیگیری تخلفات احتمالی در این بخش سازمان نظام مهندسی است، با این حال شرکت عمران پردیس خود را موظف به پیگیری موضوع مذکور دانست و در این رابطه اقدامات موثری را انجام داد.

    وی با اشاره به طرح دعوی علیه پیمانکار متخلف در دادستانی شهرستان پردیس، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته هیچ گزارشی مبنی بر دریافت مبالغ غیرقانونی دریافت نشده که جا دارد از دادستانی، دستگاه قضایی و نظام مهندسی قدرانی کنیم.

    عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس پس از انتشار خبر تسنیم با عنوان "دریافت پول زور از متقاضیان مسکن مهر" از تنظیم دادخواست علیه پیمانکار گازرسانی مسکن مهر در دادستانی این شهر خبر داد و گفت:‌ در صورت تکرار تخلف پیمانکار در خصوص اخذ مبالغ اضافه از متقاضیان، سازمان نظام مهندسی گرید پیمانکار را لغو خواهد کرد.

    بابازاده در پاسخ به این پرسش که شرکت عمران پردیس چه اقدامی برای جلوگیری از اخذ مبالغ غیرقانونی از متقاضیان مسکن مهر اظهار کرد: مراجعینی از متقاضیان مسکن مهر به شرکت عمران داشتیم که نسبت به پرداخت  مبالغی خارج از چارچوب برای اخذ تاییدیه گاز اعتراض داشتند.

    وی با بیان این‌که یکی از پیمانکاران کوزو  به دلیل آن‌که گرید نظام مهندسی دارد نسبت به صدور برخی تاییدیه ها اقدام می‌کرد، یادآور شد:‌ بر اساس قانون از  محل آورده متقاضیان رقمی حدود 45 هزار تومان را برای گاز به پیمانکاران پرداخت کرده‌ایم، این در حالی بود که متقاضیان می‌گفتند که مبالغی بین 100 تا 130 هزار تومان به غیر از 45 هزار تومان مذکور برای صدور تاییدیه گاز دریافت شده است.

    وی با تاکید بر این‌که بر اساس قانون هیچ پیمانکاری حق ندارد یک ریال اضافه از مردم دریافت کند،‌بیان کرد:‌ برای رسیدگی به این موضوع جلسه‌ای با  رییس نظام مهندسی شهرستان  پردیس برگزار شد و نتیجه آن شد که هیچکدام از متقاضیان نباید خارج از چارچوب قانونی مبلغی پرداخت کنند.

    عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس با بیان این‌که با پیمانکار طرف قرارداد شرکت کوزو اتمام حجت کرده‌ایم، گفت:‌ شرکت عمران دادخواستی علیه پیمانکار متخلف در دادستانی شهرستان پردیس تنظیم کرده است، ضمن آن که به مسئولان شرکت کوزو نیز اعلام کرده‌ایم با تخلفات پیمانکار برخورد کند.

    بابازاده یادآور شد: رییس نظام مهندسی شهرستان پردیس تاکید کرده در صورت مشاهده هر موردی در رابطه با طلب پول از متقاضیان خارج از چارچوب، ظرف 24 ساعت گرید پیمانکاران متخلف را لغو خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی