مدیران خودروعصر اعتبار

نجات معجزه آسای ۳ کارگر از زیر آوار

عصر ساختمان- سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اثر ریزش آوار در یک زمین گودبرداری شده در خیابان ظفر سه کارگر زیر آوار محبوس شدند.

نجات معجزه آسای ۳ کارگر از زیر آوار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از مهر, جلال ملکی با اعلام خبر حادثه ریزش آوار در یک زمین گودبرداری شده در خیابان ظفر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:38 صبح امروز حادثه آوار در یک زمین گودبرداری شده در خیابان ظفر، خیابان گوی آبادی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

    سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک قطعه زمین گودبرداری شده به وسعت حدودی 300 و به عمق دو متر بود؛ کارگران در ضلع شرقی دیواره‌های زمین مشغول کار بودند که به یک‌باره بخشی از دیواره‌ها تخریب و سه کارگر در زیر آوار محبوس شده بودند.

    وی تصریح کرد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند فقط بخشی از بدن این کارگران از زیر آوار معلوم بود که به سرعت آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم را انجام داده، در هر سه نقطه مشغول کار شدند و در نهایت سه کارگر (افغانستانی بین 20 و 25 ساله) را از زیر آوار خارج کردند

    ملکی افزود: هر سه کارگر دچار مصدومیت شده اما وضعیت دو نفر از آنها وخیم بود که هر سه نفر تحویل عوامل اورژانس شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

    وی در خاتمه گفت: سرانجام آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل حادثه در ساعت 11:18 به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی