مدیران خودروعصر اعتبار

سازمان بهزیستی ۴۳ هزار مسکن نیمه ساز دارد

عصر ساختمان- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی ۴۳ هزار مسکن نیمه ساز برای مددجویان خود دارد که تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد.

سازمان بهزیستی ۴۳ هزار مسکن نیمه ساز دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل ازشبستان ، انوشیروان محسنی، رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به اصفهان به موضوع مسکن مددجویان بهزیستی کشور اشاره کرد و اظهارداشت: نهضت ساخت مسکن مددجویان بهزیستی به ویژه خانواده های دو معلول از سال 94 آغاز شده و تا پایان سال آینده 11 هزار مسکن برای مددجویان بهزیستی احداث می شود.

    وی افزود: سازمان بهزیستی 43 هزار مسکن نیمه ساز برای مددجویان خود دارد که تا پایان سال آینده به بهره برداری می رسد که روند پیشرفت فیزیکی این مسکن ها کمتر از 80 درصد است و در برخی پروژه ها درصد پیشرفت 20 درصد است.

    محسنی با اشاره به اینکه خیرین و سازمان بهزیستی برای احداث مسکن مددجویان تسهیلات بلاعوض می دهند، خاطرنشان کرد: خیرین مسکن ساز با کمک بهزیستی مسکن احداث می کنند که سازمان بهزیستی برای هر خانه تا سقف 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.

    وی با اشاره به اینکه توجه به معلولان تنها در حوزه مسکن نیست، خاطرنشان ساخت: مناسب سازی برای معلولان یکی از دغدغه های حوزه توجه به معلولان است که در مصوبه اخیر بر مناسب سازی اماکن عمومی توسط دستگاه های اداری و خدماتی تاکید شده و اجرای این قانون الزامی شده است.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: اورژانس اجتماعی در رسیدگی به آسیب های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری دارد که در سه ماهه اول امسال 30 اورژانس اجتماعی در شهرهای بالای 100هزار نفر جمعیت راه اندازی و تا پایان تیرماه 100 اورژانس دیگر راه اندازی می شود.

    وی یادآورشد: خدمات اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب های این حوزه و رسیدگی به این حوزه بسیار کارساز و موثر بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی